paas plannen??
Antw: paas plannen??
Kleispitten vlak over de grens bij Enske
en er staat een tripje naar een bekende zandwinning op het programma ( Tsja soms kun je beter niks laten zien Tom
)
[Bewerkt door Erik-B op 19-04-2011 om 21:47 NL]

[Bewerkt door Erik-B op 19-04-2011 om 21:47 NL]
Ik ga a.s. Zaterdag eens in de Antwerpen area kijken en zondag het dunnetjes overdoen in de zelfde contreien
al met al een goed wedekend voor de deur
Grtn Ariën
al met al een goed wedekend voor de deur
Grtn Ariën
- Dino15
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 184 times
Ik heb vandaag gezocht in m**l, en dat is vrij dicht tegen pasen aan en heb 4 haaientanden, 1 vissenwerveltje en iets onbekendst waarschijnlijk iets van een schildpad. en wat ik in het paasweekend ga doen is paaseitjes verstoppen voor de kleintjes van swift (de handbalclub waar ik bij zit.).
nick
nick
Trying to find a great white for years now,
still no succes.
still no succes.

Plannen voor A'pen zijn opgeborgen (te warm voor de vlakte, mn vriendin is namelijk zwanger, en da komt anders niet echt goe voor haar...) dus andere keer!
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo iedereen,dit is één van de weinige weekends dat ik niets doe,allemaal veel te druk voor mij,misschien even Carcharias gaan bezoeken in Cadzand,en voor de rest genieten en wat verder tikken op mijn spons. Groetjes( Het is maar een paar km)
[Bewerkt door strandjutters op 22-04-2011 om 22:41 NL]
[Bewerkt door strandjutters op 22-04-2011 om 22:41 NL]
strandjutters
- strandjutters
- strandjutters
Antw: Antw: paas plannen??
worden er geen foto's meer gemaakt,groetjesstijnboy9 schreef:
Juist terug van enkele dagen zoeken in het Krijt (CBN) met Ward (wdew). Veel gevonden en het was gezellig!
Groetjes
Stijn
[Bewerkt door Stijnboy9 op 20-04-2011 om 17:13 NL]
strandjutters
Laat ons hopen van mij! :p Hoewel ik daar vrij zeker van ben haha.Hallo Slownick,van wie,sorry laat 1 april grapje.Groetjes
Kan haar dat niet aandoen zo, is niet goed voor haar. Als het wat minder warm is, gaan we nog wel een keer naar daar. Denk dat we nu gewoon rustig thuis gaan zitten onder de parasol met de voetjes omhoog en een lekker fris drankje in de hand.
[Bewerkt door Slownick op 23-04-2011 om 10:12 NL]