Komende maand 10- jaar op zoek in het krijt ..En Quiz-vraag voor onze jongere forum-leden ..tot 13
Antw: Komende maand 10- jaar op zoek in het krijt ..En Quiz-vraag voor onze jongere forum-leden ..tot 12
Wauw zeer mooie collectie mag ik wel zeggen. Ik vind dat krijtfossielen de mooiste die er zijn... echt prachtig!
PS: Heeft het "onmogelijke" wat je zoekt ook nog een naam? :p
PS: Heeft het "onmogelijke" wat je zoekt ook nog een naam? :p
- sharkteethrene
Antw: Komende maand 10- jaar op zoek in het krijt ..En Quiz-vraag voor onze jongere forum-leden ..tot 12
Ola Arno,
KWIJL haha.
even een nieuw accountje aanmaken (reneetje van 11) lol.
Goed bezig...
Groetjes,
Rene
KWIJL haha.
even een nieuw accountje aanmaken (reneetje van 11) lol.
Goed bezig...
Groetjes,
Rene
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Komende maand 10- jaar op zoek in het krijt ..En Quiz-vraag voor onze jongere forum-leden ..tot 12
Het mooiste hieraan vind ik nog wel dat alles zelf gevonden is. Fantastische verzameling waar velen slechts van dromen. Dat nog vele mooie dingen mogen volgen!
Gr. Stan
Gr. Stan
Prachtige collectie Arno
vr.gr.
Jan
vr.gr.
Jan
De senioribus nil nisi bene
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
Erg mooie Verzameling! je hebt gewoon een museum in je huis hahaha. ik denk dat het onmogelijke wat hij zoekt resten of een hele dinosaurus betreft, of niet?
Gr,
Sander
Gr,
Sander
hoi Arno
wat een super verzameling Arno ik ben heftig onder de indruk hoor ik ben 25 februari 11 geworden dus ik denk 11 best veel maar ja
groetjes Guus
wat een super verzameling Arno ik ben heftig onder de indruk hoor ik ben 25 februari 11 geworden dus ik denk 11 best veel maar ja
groetjes Guus
Guus
WOW prachtige verzameling
gr wessel
gr wessel
Eerder schept men water met een zeef dan wijsheid zonder boeken.
Antw: Komende maand 10- jaar op zoek in het krijt ..En Quiz-vraag voor onze jongere forum-leden ..tot 13
proficiat man met jou mooie collectie
Gr.
Geert
Gr.
Geert
Antw: Komende maand 10- jaar op zoek in het krijt ..En Quiz-vraag voor onze jongere forum-leden ..tot 13
Hallo Arno,
wat een verzameling man. Echt indrukwekkend!!!
Vraagje,is dit te bezichtingen?
groeten,
Wally
[Bewerkt door Wally op 16-06-2011 om 20:00 NL]
wat een verzameling man. Echt indrukwekkend!!!
Vraagje,is dit te bezichtingen?
groeten,
Wally
[Bewerkt door Wally op 16-06-2011 om 20:00 NL]