6 soorten trivia\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Brammiej
Antw: 6 soorten trivia's

Bericht door Brammiej » 17 jul 2012, 01:05

Hoi Pascal,

Het manuscript is geschreven. Het holotype gaat naar Naturalis. Niet uk. (beter andere topic lezen, dan commentaar leveren) Soort komt ook in delen van zeeland voor. Paratypes gaan naar München, hier heeft Fehse een grote collectie liggen. Er gaan 2 exemplaren naar België. Ik heb ze al bericht.
Betreft T. Multilirata, dit is de juiste naam, gedacht wordt dat deze juist van Trivia cf merlini af kan stammen (ook weer beter lezen)

Ik ben benieuwd naar je foto. Normaal ben je snel met foto's plaatsen tot in mijn ogen vervelends toe. Ik begrijp wel dat je mijn stoelpoten door wilt zagen. Maar vraag je voor je de zaag pakt, eerst goed te lezen.

Bram

strandjutters
Been thanked: 3 times

Bericht door strandjutters » 17 jul 2012, 01:26

Heb je er al ooit eens bij stil gestaan,dat jij niets had zonder dat ik je er hebt op gewezen dat hier een trivia was te vinden in Knokke,Waarschijnlijk niet.Maar dat had ik van jou ook nooit verwacht(respect)Nu ik zal morgen foto's plaatsen tot vervelends toe,wat me wel opvalt is dat alle afwijkingen die ik had met mijn trivia's in mijn eerste trivia topic,nu opeens nieuwe soorten blijken te zijn,natuurlijk heb je liever dat ik nu mijn mond hou,je wilt net als je vriend met naamtjes gooien,maar je hebt pech,ik en Naturalis zullen daar een stokje voor steken.GR EN slaapwel

strandjutters

strandjutters
Been thanked: 3 times

Bericht door strandjutters » 17 jul 2012, 02:20

Hallo Frederik,ik zal voor mijn eigen stad wel de nodige foto's bijplaatsen op de database van alle soorten trivia's die hier zijn te vinden,maar sta me toe dat ik dit enkel zal doen na het onderzoek bij Naturalis,ik heb nu wel een idee van wat ik hier vind,en dat zijn heus nog wat meer soorten of dat je al hebt gezien op het forum,ik was namelijk erg argwanend om nog meer dingen te tonen op het forum,wat trivia's betreft ik had namelijk een gevoel over een paar maand dat ik gebruikt werd,had je geen slot op mijn topic geplaatst had ik het zeker verwijderd,ik word namelijk niet graag gebruikt.VR Gr Pascal

strandjutters

Gesloten