jongen uit mijn klas word buitengesloten

Voor alle berichten die niet in de andere forumdelen thuishoren. Deze berichten worden na verloop van tijd gewist.
archaeopteryx
Contacteer:
Antw: jongen uit mijn klas word buitengesloten

Bericht door archaeopteryx » 07 sep 2013, 17:32

Ik zelf 41 zoek al jaren stenen en fossielen.En iedereen weet dat.Nu heb ik ook twee dochters van 11 en 9 en die vinden het super leuk om over het strand te slenteren met mij en haaien tanden te zoeken.Ook in Normandie gaan ze altijd mee om naar fossielen te zoeken en vinden het super als ze iets gevonden hebben.Mijn oudste dochter van 11 vind het zo leuk dat ze er zelfs een spreekbeurt op school voor de klas heeft gedaan.En voor iedereen had ze een haaien tandje uit Marokko mee genomen en als voorbeeld gegeven. (bedankt nog Herman) Iedereen uit de klas vond het super. En zeker de jongens vonden het interessant en stoer dat een meisje dit als hobby heeft.En ze had dan ook een 9,8 als cijfer voor deze spreekbeurt want ze was toen 10 jaar.En het is op die leeftijd een redelijk moeilijk onderwerp om te doen.

life is like a fossil.hard like rock.

Marijn14

Bericht door Marijn14 » 07 sep 2013, 19:14

Ik heb het gewoon verteld(na een half jaar). Sommige mensen kijken je gelijk met de nek aan of gaan je pesten. Andere blijven gewoon met je omgaan zoals ze voorheen al deden. Ik kreeg door open te zijn over mijn hobby wel een beter beeld van hoe de personen in mijn omgeving zijn.

Marijn

donna:)

Bericht door donna:) » 08 sep 2013, 10:58

suzyQ ik bedank je voor je lange bericht en wijze bericht. ik ben door jou en de andere mensen op het forum wijzer geworden en tot conclusie gekomen dat ik het aan mijn vriendinnen vertel en niet aan mijn vrienden. ook ga ik het jongetje uit mijn klas helpen zodat hij niet meer word buitengesloten want hij doet heel aardig naar me :)

Dat is erg leuk archaeopteryx maar toen ik in groep 6 zat ging er een juf weg dus moest je schrijven wat je wilde worden later dus ik schreef archeoloog op. nu wist iedereen dat ik het leuk vond dus heb toen al mijn stenen en fossielen mee genomen. het blijkt dys op de basisschool vinden kinderen het leuk maar op.de middelbare school niet.

Marijn14 ik vind die pesters dan erg triest. ik wil niet dat dat bjj mij gebeurd. Ik ga het wel aan mijn vriendinnen vertellen dus ik zet wel op dit forum wat ze ervan vinden ;)

[Bewerkt door donna:) op 08-09-2013 om 11:01 NL]

Suzy Q

Bericht door Suzy Q » 08 sep 2013, 19:07

Hoi Donna,

Heel veel succes ermee! Het kan misschien wel moeilijk zijn en misschien reageert niet iedereen zoals je graag wilt, maar dan weet je wel wat je aan ze hebt, toch?

Als je nog op zoek bent naar stoere beschermende meisjeswerkspullen voor als je fossielen gaat zoeken kan je hier kijken:

http://www.womenworks.nl/a-24654077/hel ... -bouwhelm/

Want waarom kan je als meisje niet en roze aan, en Make-up op en heel stoer werk doen?

Groetjes

goed kijken is hééééééél belangrijk

Bericht door donna:) » 08 sep 2013, 19:23

Dankjewel suzy,
Ja niemand zou het van mij verwachten want ik word altijd barbie genoemd xD maarja een "barbie" kan ook fossielen zoeken :D haha ik ga ook wat werk spulletjes kopen voordat ik naar kaloot en Rügen ga dus thxx voor de site daar heb ik veel aan!

Groetjes X

donckey

Bericht door donckey » 09 sep 2013, 22:13

he dat is wel een leuk helmpje voor mij :D

en Donna goed dat je het voor die "noob" gaat op nemen. En succes met wat je ook doet je zult er (nog) sterker van worden :)

Peter

donckey

Bericht door donna:) » 09 sep 2013, 22:42

Haha xD ook een perfecte kleur :P

dankje dat wordt ik er zeker van en ik vind hem niet noob ik vind hem.bijzonder hij is ten minste niet hetzelfde als de rest uit mijn klas ;)

Mega_Lo
Antw: Antw: jongen uit mijn klas word buitengesloten

Bericht door Mega_Lo » 10 sep 2013, 17:11

Alopias schreef:
En mij pesten is niet zo'n goed idee ;).

Hehe :D
Ik heb er ook nog nooit last van gehad.
Als er kinderen zijn die devonische trilobieten niet cool vinden, dan weet ik het ook niet meer.

Bericht door donna:) » 10 sep 2013, 17:32

Ben ook nog nooit gepest en.wie dat wel probeerde kreeg klappen :D En.ja je hebt raare mensen die niet eens weten wat een trilobiet is ;P

[Bewerkt door donna:) op 10-09-2013 om 17:32 NL]

archaeopteryx
Contacteer:
Antw: Antw: Antw: jongen uit mijn klas word buitengesloten

Bericht door archaeopteryx » 10 sep 2013, 17:34

Mega_Lo schreef:
Alopias schreef:
En mij pesten is niet zo'n goed idee ;).

Hehe :D
Ik heb er ook nog nooit last van gehad.
Als er kinderen zijn die devonische trilobieten niet cool vinden, dan weet ik het ook niet meer.
Ik heb er ook nooit last van gehad. Als ik een grote tand laat zien dan dachten ze misschien wel..... "Ik zal maar niks zeggen want anders rukt hij mijn tanden er straks ook nog uit"....

life is like a fossil.hard like rock.

Plaats reactie