suchomimus tenerensis
Antw: suchomimus tenerensis
Grappig mannetje die Sereno, houdt nu vol dat spino\'s allemaal dat soort karteltjes hebben...
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
We wete nu, ik in ieder geval, dat sucho karteltjes in zijn bek had. Ik heb zojuist aan iemand gevraagd, die een ingang bij Sereno heeft, of volgens hem alle spino\'s karteltjes hebben of alleen sucho.
Verwacht snel antwoord en plaats dat dan direct op dit formum!
Verwacht snel antwoord en plaats dat dan direct op dit formum!
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Plaatje NIET bijgevoegd.
Hierbij, 4 inch + grote, spinotand met karteltjes. Dit soort karteltjes noemen ze nu remnant serrations. Ik ben benieuwd naar de reactie van Sereno. Spino\'s hebben wel (marginale) karteltjes, zoals hij overigens een twee maanden zelf ook beweerde!!
[Bewerkt door webmaster op 14-12-2004 om 18:06 NL]
Hierbij, 4 inch + grote, spinotand met karteltjes. Dit soort karteltjes noemen ze nu remnant serrations. Ik ben benieuwd naar de reactie van Sereno. Spino\'s hebben wel (marginale) karteltjes, zoals hij overigens een twee maanden zelf ook beweerde!!
[Bewerkt door webmaster op 14-12-2004 om 18:06 NL]