suchomimus tenerensis
suchomimus tenerensis
Plaatje NIET bijgevoegd.
Voor de liefhebbers: een door Paul Sereno als deze soort gedetermineerd tand: op het snijvlak zitten zeer lichte karteltjes.
[Bewerkt door webmaster op 14-12-2004 om 18:06 NL]
Voor de liefhebbers: een door Paul Sereno als deze soort gedetermineerd tand: op het snijvlak zitten zeer lichte karteltjes.
[Bewerkt door webmaster op 14-12-2004 om 18:06 NL]
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Antw: suchomimus tenerensis
Dat plaatje van je is niet te zien...
Olof Moleman AKA Trilobite/Lord Trilobite
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.
Ik graaf dus ik ben.
Ik weet het, als ik hem er in zet, pakt ie hem uiteindelijk niet.
Laatste poging, anders mail ik hem wel aan je (lukt niet, foto is \"te zwaar\".
Laatste poging, anders mail ik hem wel aan je (lukt niet, foto is \"te zwaar\".
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Waarom verklein je \'m dan niet gewoon?
Olof Moleman AKA Trilobite/Lord Trilobite
Ik graaf dus ik ben.
Ik graaf dus ik ben.

Ik hoop dat deze foto wel gelukt is! Op de snijrand zie je wat karteltjes zitten. Dit is absoluut een sucho-tand
[Bewerkt door Maarten op 30-06-2004 om 18:46 NL]

Nog een suchoplaatje....

Laatste suchotand. Tand is ongeveer 12,5-13 cm en is bijna zwart. Afkomstig van nieuw vindgebied op de grens van Marocco en Algarije.
http://www.sciencemag.org/cgi/content/f ... /5392/1298
Zo, bovenstaande link voor de ongelovigen onder ons. Uit dit artikel (van Paul Sereno blijkt dat Sucho-tanden karteltjes hebben, zie ook de fantatische close-up na een alinea of vier.
Als er nu nog mensen zijn die niet geloven dat sucho-tanden karteltjes hebben.....laat me er eentje zien zonder karteltjes!!!
Overigens heeft spino aegypticus ook dit soort karteltjes, zoniet? Dan heb je een warcroc te pakken! OOk leuk!!!!
Zo, bovenstaande link voor de ongelovigen onder ons. Uit dit artikel (van Paul Sereno blijkt dat Sucho-tanden karteltjes hebben, zie ook de fantatische close-up na een alinea of vier.
Als er nu nog mensen zijn die niet geloven dat sucho-tanden karteltjes hebben.....laat me er eentje zien zonder karteltjes!!!
Overigens heeft spino aegypticus ook dit soort karteltjes, zoniet? Dan heb je een warcroc te pakken! OOk leuk!!!!
Overigens heb ik in diverse artikelen (ook meer wetenschappleijke gelezen dat sucho (volgens hen dan) geen karteltjestanden had, een kwestie van goed kijken dus en, eerlijk is eerlijk, de karteltjes zijn, zeker vergeleken bij carcharodontosaur, marginaal.
Volgens Sereno hebben alle spinosaurusachtigen (althans diegene die we kennen) tanden met dit soort marginale karteltjes, dit i.t.t. wat ik ergens op deze site las gedurende de prima disussie!!!
Ik heb dan ook al spinotanden met dit soort karteltjes gevonden.
Volgens Sereno hebben alle spinosaurusachtigen (althans diegene die we kennen) tanden met dit soort marginale karteltjes, dit i.t.t. wat ik ergens op deze site las gedurende de prima disussie!!!
Ik heb dan ook al spinotanden met dit soort karteltjes gevonden.