Barnsteen
Antw: Barnsteen
Volgens mij heb ik eens gehoord dat echt barnsteen(of was het nu amber) blijft drijven in zout water en nep zinkt. Misschien heb je er wat aan.
Nogmaals, je kunt karrenvracxhten barnsteen kopen voor weinig, ook met insekten. Namaak is abosoluut niet rendabel!
Overigens is een oud hollands woord voor banrsteen amber en is het engelse woord voor banrsteen ook amber.
Overigens is een oud hollands woord voor banrsteen amber en is het engelse woord voor banrsteen ook amber.
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Antw: Antw: Barnsteen
namaak is wel rendabel als je het voor de prijs verkoopt die je in nederland in winkels en beurzen ziet. dan mag je nog wel even gaan sparen voor je daar een karrevracht weg kunt halen.Maarten schreef:
Nogmaals, je kunt karrenvracxhten barnsteen kopen voor weinig, ook met insekten. Namaak is abosoluut niet rendabel!
Groeten, Casper
[Bewerkt door Casper op 03-10-2004 om 20:05 NL]
Post mortem we sort 'em!
Neen, ze bieden gewoon echt spul aan voor een veels te hoge prijs. Als je voor twee dolaar mooie stukken met insekt kan inkopen ga je niet zitten rommelen met (kunst)hars en een half platgeslagen insekt etc.
Kijk op ebay.com
Kijk op ebay.com
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
ja, het kan wel echt zijn, dat bedoel ik niet, maar het is in winkels en op beurzen veel te duur. dat bedoel ik.
Groetjes, Casper.
Groetjes, Casper.
Post mortem we sort 'em!
Kijk dan op Ebay!!!
ja erg mooie fossielen allemaal, maar die mag ik van mijn ouders niet kopen.
ik zag trouwens op e-bay een fossiel voor 1 cent, dat kan volgens mij niet in orde zijn. wie verkoopt er nou een fossiel voor 1 cent. dan neem je toch gewoon de moeite om hem in de prullenbak te gooien. het fossiel zou ook wel verkocht worden als hij het een paar euro duurder had gemaakt.
Groeten, Casper
ik zag trouwens op e-bay een fossiel voor 1 cent, dat kan volgens mij niet in orde zijn. wie verkoopt er nou een fossiel voor 1 cent. dan neem je toch gewoon de moeite om hem in de prullenbak te gooien. het fossiel zou ook wel verkocht worden als hij het een paar euro duurder had gemaakt.
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
- Betelgeuze
Daar zal vast nog op geboden worden, of de koper zal hem helemaal niet willen verkopen voor die prijs. Er zijn veel mensen op e-bay die iets proberen te kopen voor €1, alsof ze echt verwachten dat de verkoper daar in trapt.
Alpha Orionis
Antw: Antw: Barnsteen
klopt, zo kan je het verschil zienMartijn schreef:
Volgens mij heb ik eens gehoord dat echt barnsteen(of was het nu amber) blijft drijven in zout water en nep zinkt. Misschien heb je er wat aan.
Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe
volgens mij blijft barnsteen niet persé op water drijven. om het goed uit te testen moet je zout water gebruiken, maar dan nog blijft het niet helemaal drijven volgens mij. meer een beetje \"zweven\" in het water.
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!