Gezocht: fossielen (haaien) tanden.

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
patrick vandeputte
Antw: Gezocht: fossielen (haaien) tanden.

Bericht door patrick vandeputte » 06 sep 2015, 16:19

Geachte,

Mijn overgrootvader, professor aan de universiteit van leuven, had een fossielenverzameling. Mijn vader heeft daar nog wat dingen bijgedaan. Nu heb ik een 5-tal dozen staan, vol oude sigarenkistjes met fossielen en schelpen, mineralen en een oud hoofd van een babydolfijn van de zoo. Indien u geinteresseerd bent mag u de 5 dozen komen halen (geen "cherry-picking") voor 12 september. Anders gaat alles naar het stort.

Gelieve me eerste even te bellen (0474 74 95 40). Ik woon aan de Karel De Preterlei in Borgerhout.

mvg,

Patrick Vandeputte

patrick vandeputte

kalootklooier
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times
Contacteer:

Bericht door kalootklooier » 06 sep 2015, 18:08

Hallo Patrick,

Gooi het alsjeblieft niet weg. Er vast iemand bij u in de buurt die er heel blij mee is. Er zijn voldoende Vlaamse verzamelaars. Als mensen uit de buurt het niet willen komen halen wil ik het wel doen. Weggooien zou ik zonde vinden.

gr Walter

Als je doet wat je deed krijg je wat je kreeg. A. Einstein

Duys
Contacteer:

Bericht door Duys » 06 sep 2015, 20:41

Patrick,
Zeker interesse, woon ook in de buurt, maar wil wel wachten om te zien of diegenen die op zoek zijn naar dingen voor hun verzameling niet eerst antwoorden.
Duys

Duys
Contacteer:

Bericht door Duys » 15 sep 2015, 12:15

Uiteindelijk even contact met de eigenaar gezocht en de fossielen hadden een eigenaar gevonden.

Vraag me wel af wat er zoal tussen zat, klonk veelbelovend.
Weet niet of iemand van het Forum de dozen is gaan ophalen, maar zou leuk zijn mochten er wat foto's geplaatst worden of een beschrijving(?).
(nieuwsgierig)
Duys

Gesloten