Fossielenbeurs Ede zaterdag 14 maart 2015: wat vonden jullie ervan?
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Fossielenbeurs Ede zaterdag 14 maart 2015: wat vonden jullie ervan?
Dat lijkt er al meer op! 

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Ik vond het ook een zeer geslaagde fossielenbeurs, ik heb weer wat leuke nieuwe dingen geleerd en gezien en ik heb ook wat leuke dingen kunnen aankopen.
Ook erg fijn dat nu de twijfel eruit is of een stuk uit resteigne nou wel of niet een stukje van een trilobiet was. Nog erg bedankt daarvoor Frederik!
Ook erg fijn dat nu de twijfel eruit is of een stuk uit resteigne nou wel of niet een stukje van een trilobiet was. Nog erg bedankt daarvoor Frederik!
- Riemer
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Het ziet er allemaal prachtig uit,een leuke dag zo te zien 
maar het is wat ver voor mij.
In Gent ben ik er waarschijnlijk wel bij.
GR

maar het is wat ver voor mij.
In Gent ben ik er waarschijnlijk wel bij.
GR
strandjutters
Een dikke proficiat aan de organisatoren van deze beurs, het was weer heel aangenaam en leerrijk. Ik was ook aangenaam verrast door het grote aanbod literatuur dat aangeboden werd
Minder aangenaam was de aanwezigheid van een slang ... hopelijk is die volgende keer niet van de partij, brrrrr.

Na een autotocht van meer dan 2 uur ben ik samen met Stijn (zie eerste bericht) aangekomen. Het was een aangename verassing om zo'n goed uitgewerkte beurs te vinden : Een mooie en ruime zaal, mooie standen van de verschillende verenigingen en een divers en ruim aanbod van fossielen, literatuur, materiaal vanwege de standhouders.
Wij (= de ploeg van de beurs in Wezemaal / België) wensen onze collega's nog veel succes voor de volgende edities en hopelijk kunnen we een lange traditie maken van onze prille, maar nu reeds vruchtbare, samenwerking.
Samengevat : Een grote PROFICIAT voor al diegenen die aan deze beurs hebben meegewerkt.
(ps: noteer nu reeds zondag 1 november in jullie agenda's : dan vindt de 4de editie van de fossielenbeurs in Wezemaal plaats).
Wij (= de ploeg van de beurs in Wezemaal / België) wensen onze collega's nog veel succes voor de volgende edities en hopelijk kunnen we een lange traditie maken van onze prille, maar nu reeds vruchtbare, samenwerking.
Samengevat : Een grote PROFICIAT voor al diegenen die aan deze beurs hebben meegewerkt.
(ps: noteer nu reeds zondag 1 november in jullie agenda's : dan vindt de 4de editie van de fossielenbeurs in Wezemaal plaats).
---------
TriloBase
---------
TriloBase
---------
Deze beurs verdient een heel groot compliment aan de organisatie!
Hier kan menig andere beurs een voorbeeld aan nemen. Zeer groot aanbod van diverse fossielen, prachtige infostands, vakkundige lezingen, grote hoeveelheid aan boeken/literatuur en erg laagdrempelig opgezet. Kortom: meer dan geslaagd en absoluut voor herhaling vatbaar!
Hier kan menig andere beurs een voorbeeld aan nemen. Zeer groot aanbod van diverse fossielen, prachtige infostands, vakkundige lezingen, grote hoeveelheid aan boeken/literatuur en erg laagdrempelig opgezet. Kortom: meer dan geslaagd en absoluut voor herhaling vatbaar!
Old rockhounds never die, they just slowly petrify!
- Spongebob
- Has thanked: 432 times
- Been thanked: 648 times
Ik had mijn vrouw beloofd diverse fossielen weg te geven. Is me ook gelukt, maar...
verdorie valt er op het einde van de middag 'zomaar' (nou ja, voor 5 euro) een prachtige Aulocopium (zie boven) in m'n tas. Ook nog 2 phymatella's en een Schlotheimophyllum gescoord bij Gerard de Rover en zijn compaan en helemaal aan het eind 3 sponsjes uit Wilsum bij Herman. Achteraf waren die drie laatste in de haast een miskoop, maar ook bijna gratis

Eigenlijk probeer ik mijn verzameling op te bouwen zonder te kopen, maar zo'n beurs met prachtige en/of interessante objecten voor kleine prijsjes maakt dat je gemakkelijk overstag gaat. Dat zal meerdere overkomen zijn, neem ik aan.
Time fades away (Neil Young)
Jammer helaas ...we hebben wat gemist...
Mooie reacties !
Misschien dat we volgend jaar wel aanwezig zijn..
Mooie reacties !
Misschien dat we volgend jaar wel aanwezig zijn..
Groetjes,
Sylvia en Josje
Sylvia en Josje