Pagina 2 van 3
Antw: Supertraag
Geplaatst: 18 dec 2015, 15:12
door Vincko
Als het hardware is kunnen wij als gebruikers mss helpen?
Evt sponsoring of crowd funding?
Whatever als onze geliefde website maar blijft bestaan!

Antw: Supertraag
Geplaatst: 18 dec 2015, 16:02
door Martijnfossielenjager
Ik begrijp niet wat jullie bedoelen. Ik werk op een laptop die al wat ouder is, maar de site werkt gewoon als normaal. Al opgelost dus? Ik heb er gisteren ook geen last van gehad...
Antw: Supertraag
Geplaatst: 18 dec 2015, 18:38
door Frederik
Thanks René, maar het is niet de hardware.
Deze site is een blijver hoor!
Antw: Supertraag
Geplaatst: 11 jan 2016, 15:24
door Frederik
Dag iedereen,
Het lijkt erop dat we het probleem hebben kunnen isoleren. Indien dat zo is, zouden zich er op dit moment geen problemen meer mogen voordoen.
Moesten jullie alsnog deze foutmeldingen tegenkomen, weet het dan zeker te melden!
Antw: Supertraag
Geplaatst: 12 jan 2016, 12:55
door Duys
Forum,
Schijnt inderdaad opgelost,
kon al een maand geen topics meer openen tenzij ik een minuutje of langer wachtte.
Duys
Antw: Supertraag
Geplaatst: 12 jan 2016, 14:05
door Frederik
Goed om te horen dat je er weer op kan.
Antw: Supertraag
Geplaatst: 15 jan 2016, 16:21
door sjaak
Het gaat hier toch alweer een paar dagen traag, soms ook met de melding "resource limiet bereikt" of iets dergelijks.
Antw: Supertraag
Geplaatst: 15 jan 2016, 17:02
door Ivan
Klopt.
Paar dagen terug kon ik de hele avond niet op Fossiel.net komen.
Vandaag gaat het forum weer snel.
Groeten,
Ivan
Antw: Supertraag
Geplaatst: 15 jan 2016, 17:25
door sjaak
het is heel wisselend vandaag, nu gaat het weer prima.
Antw: Supertraag
Geplaatst: 04 feb 2016, 18:25
door Germa
Kreeg vandaag weer verschillende keren de melding dat de bronlimiet was bereikt, en traagheid speelt ook weer op.
Nu ben ik een geduldig mens, kan wel even wachten, maar is misschien toch handig om te weten voor de beheerders.
