2 hemipristissen uit cadzand.
- fossielengek
Antw: 2 hemipristissen uit cadzand.
Oooh! prachtig!!
Zoiets zou ik nooit ruilen of verkopen hoor!!
Echt een hele mooie tand!!
groetjes Jasper
Zoiets zou ik nooit ruilen of verkopen hoor!!

Echt een hele mooie tand!!
groetjes Jasper
- Supergraver
Een jaar of 6 geleden....... hmmm ben ik toen niet een aantal Peace River tandjes daar kwijt geraakt???
Nee, dit is absoluut een geintje dus.
Prachtvondst!
Gr
Martijn

Nee, dit is absoluut een geintje dus.
Prachtvondst!
Gr
Martijn
- troffelmaniak
eindelijk gelukt om in te loggen....kijk al geruime tijd naar alle mooie verhalen maar kon me nooit mengen in de verhalen....
frans gefeliciteerd met een mooie vondst....je hebt al vaker geluk gehad op plekken waar je het op een of andere manier hebt weten af te dwingen.....tis een bioetie
ha die mister norway.....hier ook een vroege vogel van mill
ik kan me niet mengen in het afkomst verhaal maar weet wel dat ik bezig ben om te bekijken of ik inderdaad twee stukjes uit mill heb. Sharkteeth rene heeft er foto\'s van en is er mee bezig.....op de beurs in belgie had hij de stukjes ook bij....iemand gezien ?
wat is er nog meer uit mill boven komen drijven van hemi ??
ik gok dat met dit weer en de mooie vondsten op foto het morgen druk wordt op cadzand met goudzoekers...
m.v.g.
robbie reijs
frans gefeliciteerd met een mooie vondst....je hebt al vaker geluk gehad op plekken waar je het op een of andere manier hebt weten af te dwingen.....tis een bioetie
ha die mister norway.....hier ook een vroege vogel van mill
ik kan me niet mengen in het afkomst verhaal maar weet wel dat ik bezig ben om te bekijken of ik inderdaad twee stukjes uit mill heb. Sharkteeth rene heeft er foto\'s van en is er mee bezig.....op de beurs in belgie had hij de stukjes ook bij....iemand gezien ?
wat is er nog meer uit mill boven komen drijven van hemi ??
ik gok dat met dit weer en de mooie vondsten op foto het morgen druk wordt op cadzand met goudzoekers...
m.v.g.
robbie reijs
gij die de troffel gebruikt zal niet met lege zakken naar huis gaan.
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
zit er niet mee dat er af en toe wat gekletst word:D maar kunnen we weer even on-topic:) bedankt
gr sean
gr sean