Help....
Antw: Help....
Casper jij bent de man...
ik wil best meedoen, lijkt me leuk
Greetz, Bert
[Bewerkt door Bert op 25-01-2005 om 23:37 NL]
ik wil best meedoen, lijkt me leuk

Greetz, Bert
Greetz, Bert
Antw: Antw: Help....
Okay Cas, we houden van je en steunen je!bert schreef:
Casper jij bent de man...
ik wil best meedoen, lijkt me leuk![]()
Greetz, Bert
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
hahaha ik voel me bijna een belangrijk persoon 
maargoed. ik wil wel regelen.
dat betekent wel: IK kies de plaats en IK kies de datum!
jullie kunnen natuurlijk wel voorstellen doen hoor
(soms heb ik het idee dat dictatuur of absolute monarchie ietsje sneller werkt dan democratie.)
Groeten, Casper

(soms heb ik het idee dat dictatuur of absolute monarchie ietsje sneller werkt dan democratie.)
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
oke in het geval van dictatuur. een goed dictator heeft altijd een raadsman achter de hand(ik soliciteer bij deze)
Groeten, Casper[/quote]
Klopt, in ieder geval op korte termijn. probleem is dat meestal de meesten niet blij zijn met de besliossing van de dictator of absoluut vorst. We zullen zien of dit bij jou ook het geval is! Doe je best!
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Casper schreef:
hahaha ik voel me bijna een belangrijk persoon
Groeten, Casper
Gegroet o grote leider....
wij wachten vol ongeduld op uw beslissing...

greetz, Bert
Greetz, Bert
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Casper moet natuurlijk eerst een chauffeur vinden, voor hij kan weten waar en wanneer onze meeting zal doorgaan. Mijn bescheiden voorstel: misschien niet te ver van de grens België - Holland, zodat niemand te ver moet?
Dat hangt natuurlijk wel af van wie er meegaat...
Anyway, ik ben van plan van binnen een paar weken eens naar Eben-Emael of Candand te bollen. Als het zover is, zal ik het hier posten zodat de liefhebbers mee kunnen gaan.
Maar dat is natuurlijk iets anders dan een echte forumleden-zoektocht, zoals Casper die voor ons zal regelen....
[Bewerkt door Frederik op 27-01-2005 om 02:13 NL]
Dat hangt natuurlijk wel af van wie er meegaat...
Anyway, ik ben van plan van binnen een paar weken eens naar Eben-Emael of Candand te bollen. Als het zover is, zal ik het hier posten zodat de liefhebbers mee kunnen gaan.
Maar dat is natuurlijk iets anders dan een echte forumleden-zoektocht, zoals Casper die voor ons zal regelen....

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Ben ik met je eens Fredrik, we mogen op zijn minst verwachten dat de Cas ons meeneemt naar Hell Creeck en ons leidt naar een intacte T-rex, op zijn minst....frederik schreef: