Fossiel hout of gewoon steen?
Antw: Fossiel hout of gewoon steen?
Het kan zijn dat ik er helemaal naast zit maar op de tweede foto van de betere reeks foto\'s lijken er enkele kubusvormige gaatjes in de steen te zitten, zie de rode cirkels op de bijgevoegde foto. Als dit zo is, dan zijn deze gaatjes waarschijnlijk gevormd door kleine stukjes pyriet die ooit in de steen hebben gezeten en er uit weg geerodeerd zijn. Niet echt belangrijk, maar wel een leuk weetje, lijkt mij

Groeten Bram.
Antw: Antw: Fossiel hout of gewoon steen?
Bedankt Bram!!bram schreef:
Het kan zijn dat ik er helemaal naast zit maar op de tweede foto van de betere reeks foto\'s lijken er enkele kubusvormige gaatjes in de steen te zitten, zie de rode cirkels op de bijgevoegde foto. Als dit zo is, dan zijn deze gaatjes waarschijnlijk gevormd door kleine stukjes pyriet die ooit in de steen hebben gezeten en er uit weg geerodeerd zijn. Niet echt belangrijk, maar wel een leuk weetje, lijkt mij.
Groeten Bram.
MVG,
Benjamin
Nur indem man sich über das Bekannte
völlig verständigt hat, kann man
miteinander zum Unbekannten
fortschreiten.
fortschreiten.
- tandenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Kan ook kwartsiet zijn, of vulkanisch gesteente of metamorf of ...stijnboy9 schreef:
Sorry dat ik je moet teleurstellen maar volgens mij is dit een gewone duitse kalksteen.
"Wijze mensen praten omdat ze iets te zeggen hebben; dwazen, omdat ze iets willen zeggen." - Plato.
Maakt niet uit hoor;)stijnboy9 schreef:
Beste Benjamin,
Sorry dat ik je moet teleurstellen maar volgens mij is dit een gewone duitse kalksteen.
Met vriendelijke groeten
Stijn
Ik ben al blij genoeg met mijn mooie mosakaak.
Maar in ieder geval bedankt.
MVG,
Benjamin
Nur indem man sich über das Bekannte
fortschreiten.
fortschreiten.