USA trip zoekdag 3
Antw: Antw: USA trip zoekdag 3
Foto 6: onze geweldige maaltijd bij de burger king.
He Pat,
volgens mij was het de mac donalds!
Maar ja met al die fastfood ketens daar.Je ziet op den duur het bos niet meer door de bomen!
Wally
He Pat,
volgens mij was het de mac donalds!
Maar ja met al die fastfood ketens daar.Je ziet op den duur het bos niet meer door de bomen!
Wally
- digging for it
- Contacteer:
Antw: USA trip zoekdag 3
Hoi Wally
Volgens mij heb je gelijk, want ik zie ook de big M op de achtergrond. Alleen was het eten daar zo slecht, dat ik daar liever niet meer aan herinnerd wordt.(LOL)
Greets Patrick
Volgens mij heb je gelijk, want ik zie ook de big M op de achtergrond. Alleen was het eten daar zo slecht, dat ik daar liever niet meer aan herinnerd wordt.(LOL)
Greets Patrick
wederom een zeer leuke dag zo te zien en lezen. wat zou het gaaf zijn als er hier ook van die sloten waren. maar eigenlijk maar goed van niet, want met zoveel verzamelaars in zo´n klein landje waren die beekjes al snel grote rivieren.
groeten van de brabantse bende
- sharkteethrene

Ola,
Ook nog en kleine bijdrage van deze zijde.
Vanzelfsprekend wilde we wel wachten op de twee chauffeurs,maar aangezien er veel slangen waren besloten we toch maar niet te lang in het begroeide gedeelte te blijven,en door te lopen naar de creek.
(Zouden ze dat geloven? lol lol)
Foto 1 en 2 betreft Geert en ik in het Mangroeve uitziende bos.
Foto 3,4,5 en 6 zijn enkele van de eerder besproken Hemi's met de vreemde vervorming in het midden van de wortelbasis.
Foto 7,8,9,en 10 betreft een zeer ziek tandje,jammer dat de wortel ontbrak.
Zoals de andere medereizigers al vermelde hebben we s'avonds een bezoek aan Eddie zijn huis gedaan waar later ook Stephen kwam opdagen,al met al een zeer geslaagde en gezellige dag.
Foto 11 en 12,enkele Mola mola kaakfragmenten die door Stephen in het verleden gevonden zijn,hij wist niet wat het betrof maar als een goede verzamelaar zijnde toch maar meegenomen.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Wat een ongelovelijke hoeveelheiden zeg! En ik altijd maar denken dat Hemi's zeldzaam waren... Aan die berg te zien valt dat wel mee
. Maar zonder gekheid, heel erg gaaf! Ook de locatie ziet er leuk uit. Lijkt me heel gaaf om zelf ook eens te gaan blubberen.
Leuk verslag ook!

Leuk verslag ook!
'Just Pick It!'
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Wat hebben jullie mooie dingen gevonden zeg! Ben eigenlijk wel benieuwd naar hoeveel jullie totaal hebben gevonden als je deze massa's al ziet.
Groeten,
Gerard
Groeten,
Gerard

Hier nog enkele foto's.
1:opgedoken stuk mammoetslagtand.
2-6:kaak van Mola mola
Gr
Geert
- sharkteethrene

ola,
hierbij nog de slang waar Patrick tegenaan liep.
Groetjes,
Rene.
- sharkteethrene
Zie ik nu op de foto ook een onderkaakse Hemi liggen?
Groetjes,
Rene.
Groetjes,
Rene.
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Het zijn weer geweldige verslagen. Mooi om al die vondsten, natuur en ontmoetingen te zien.
Jammer dat dit slechts voor enkelen van ons is weggelegd.
Mooie hemi Rene. Wat een kwaliteit!!
Groet
Ps: correctie op foto 6. Het is niet Burger King maar Mac Donalds
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 02-11-2009 om 23:38 NL]
Jammer dat dit slechts voor enkelen van ons is weggelegd.
Mooie hemi Rene. Wat een kwaliteit!!
Groet
Ps: correctie op foto 6. Het is niet Burger King maar Mac Donalds

[Bewerkt door Gerrit-Jan op 02-11-2009 om 23:38 NL]
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)