Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei
Antw: Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei
Nog een paar dagen
. Willen diegene die zeker gaan, nog even een mail sturen met bevestiging. Voor zover dat nog kan
. Martijn zit inmiddels al op de camping Birkensee (geluksvogel
)

- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Ik wens jullie allemaal veel plezier en goede vondsten in Hannover en op de camping.
Morgen zit ik in de auto naar Mors. Vrijdag in de kerk bij konfirmation van nichtje en zaterdag op strand van Flade(10 min rijden van huis van schoonzus)fossieltjes zoeken. Zondag al weer terug in Enschede en dan misschien een feestje........
gr
pearl
Morgen zit ik in de auto naar Mors. Vrijdag in de kerk bij konfirmation van nichtje en zaterdag op strand van Flade(10 min rijden van huis van schoonzus)fossieltjes zoeken. Zondag al weer terug in Enschede en dan misschien een feestje........

gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
- Spongebob
- Has thanked: 418 times
- Been thanked: 637 times
I.p.v. mail: Ik verwacht de vrijdagavond vóór de 1e mei (zeer) grote drukte op de Autobahn, dus Colin en ik gaan zaterdagmorgen rechtstreeks naar Höver.
We hebben nog wel een plaatsje vrij in de auto. Wie nog mee wil rijden kan vrijdagavond naar Emmen komen en bij ons logeren of evt. zaterdagmorgen worden opgepikt bij Rheine.
@ Germania 4 is dezelfde groeve als Teutonia Süd
We hebben nog wel een plaatsje vrij in de auto. Wie nog mee wil rijden kan vrijdagavond naar Emmen komen en bij ons logeren of evt. zaterdagmorgen worden opgepikt bij Rheine.
@ Germania 4 is dezelfde groeve als Teutonia Süd
Time fades away (Neil Young)
Hee Erik,
Ik bedenk het me nu pas, maar kun jij eigenlijk wel in Hannover zitten op 2 mei?
Ja, je moet keuzes maken hè
.
Grt en heel veel succes
Rolf
Ik bedenk het me nu pas, maar kun jij eigenlijk wel in Hannover zitten op 2 mei?

Grt en heel veel succes
Rolf
't geet zo als 't geet!
Hee Erik,
.
Grt en heel veel succes
Rolf

Grt en heel veel succes
Rolf
't geet zo als 't geet!
Antw: Antw: Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei
Tsja, kon dit ook niet van tevoren wetenOpal schreef:
Hee Erik,
Ja, je moet keuzes maken hè.
Grt en heel veel succes
Rolf

[Bewerkt door Erik-B op 29-04-2010 om 11:52 NL]
Antw: Antw: Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei
Is goedOpal schreef:
Erik,
Ik zal er één op je drinken in de binnenstad van Enschede (of in de tent in Markelo).
Grt.
Rolf

- Spongebob
- Has thanked: 418 times
- Been thanked: 637 times
Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei
Probeer dat maar niet uit te leggen aan al die Hannover-fans. Wat zal het dan druk worden in de groeves.Erik-B schreef:
..... En nu heb ik zeker prijs lol
......en waarom zou Ajax geen punten verspelen tegen NEC?
Mijn Twente-vlag ligt al klaar.
Time fades away (Neil Young)