Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei
Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei
Hoi beste forumleden. Ik ben samen met Marcel Wissink en zijn broer Casper van plan om een weekend Hannover te plannen. Vrijdag 30 april is iedereen vrij te doen wat ze willen.Eventueel kan er voor dat we naar de camping gaan nog ergens gezocht worden. Voor zaterdag 1 mei staat er op de planning een bezoek aan de groeve Höver van Hoalcim. Ik heb vandaag bevestiging gekregen dat we met een groep van 20 mensen mogen komen zoeken de 1ste !
. Voor 2 mei staat er een bezoek aan de groeve Teutonia te Misburg op het programma. Hiervoor moet ik nog toestemming aanvragen (ook voor ongeveer 20 personen) maar ik zie geen probleem. Wat betreft de camping, denk ik dat we weer naar Birkensee gaan. Hoop weer op een leuke groep net als vorig jaar april. Bij deze is het vrij om zich alvast op te geven. Maar dan alleen als je zeker weet dat je gaat. Anders zet ik je op de reservelijst
Mvg Erik Bleeker

Mvg Erik Bleeker
Antw: Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei
Geweldig! Leuk initiatief. Ik wil graag meedoen op de 30e april en 1e mei. De 2e mei gaat me helaas niet lukken (wordt mijn dochter 18). Heb er zin in!
wim
Antw: Antw: Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei
Dan ga je de 1ste weer naar huis s,avonds ;)geen probleem toch? Met hoeveel personen?wimenkids schreef:
Geweldig! Leuk initiatief. Ik wil graag meedoen op de 30e april en 1e mei. De 2e mei gaat me helaas niet lukken (wordt mijn dochter 18). Heb er zin in!
[Bewerkt door Erik-B op 30-01-2010 om 18:43 NL]
Goed nieuws. Heb vandaag van Heidelbergcement(Teutonia,s nieuwe eigenaar)de garantie dat we 2 mei kunnen zoeken met +- 20 personen 

- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Klinkt interessant (nu ik op 1,5 uur van Hannover vandaan woon)
Als ik het weekend niet moet werken overweeg ik het!
Groet
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Erik,
Ik zit dan helaas in het buitenland (nu ja... helaas). Een volgende keer misschien?
Ik zit dan helaas in het buitenland (nu ja... helaas). Een volgende keer misschien?
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Je bent van hart welkom Gerrit janGerrit-Jan schreef:
Klinkt interessant (nu ik op 1,5 uur van Hannover vandaan woon)
Groet
Komt zeker een 2e x dit jaar als het weer gezellig en goed vinden wordFrederik schreef:
Erik,

- Spongebob
- Has thanked: 418 times
- Been thanked: 637 times
Hey Erik, prachtig initiatief!
Jammer dat je niet het Paasweekend met Goede Vrijdag hebt gekozen. De meivakantie heb ik al gereserveerd voor Gotland (of Paulmy).
Jammer dat je niet het Paasweekend met Goede Vrijdag hebt gekozen. De meivakantie heb ik al gereserveerd voor Gotland (of Paulmy).
Time fades away (Neil Young)