Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei
Antw: Antw: Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei
Geweldige foto's van een geweldig weekend, maar hopelijk vond de eigenaar van de groeve de rookfakkel ook geweldig, anders hebben jullie voor komende bezoekers de pret misschien bedorven....Erik-B schreef:
Hier wat foto,s. Moet nog bekomen van het kampioenschapsfeest gisteren, maar het was een schitterend weekend. Meerdere foto,s en verslag volgen nog
wim
Antw: Antw: Antw: Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei
Er was bijna niemand meer in de groeve. Iedereen was al huiswaarts. En ik denk dat dat wel zal meevallen. Daarbij stond er veel wind en was de rook zo wegwimenkids schreef:Geweldige foto's van een geweldig weekend, maar hopelijk vond de eigenaar van de groeve de rookfakkel ook geweldig, anders hebben jullie voor komende bezoekers de pret misschien bedorven....Erik-B schreef:
Hier wat foto,s. Moet nog bekomen van het kampioenschapsfeest gisteren, maar het was een schitterend weekend. Meerdere foto,s en verslag volgen nog

- Supergraver
Antw: Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei
Hier nog een paar sfeer foto's van de trip. We hebben meerdere groeves aangedaan, om en nabij Hannover (ruim begrip hahaha).
Oja foto 3&4 even toelichten. In deze groeve kun je ook fossielen opduiken

Gr
Martijn
Het zag er alvast zeer gezellig uit! Mooie vondsten ook, proficiat.
Groetjes,
Gunther
Groetjes,
Gunther
Gaaf die Gautheria en Cretalamna tand. Leuk fotoverslagSupergraver schreef:
Hier nog een paar sfeer foto's van de trip. We hebben meerdere groeves aangedaan, om en nabij Hannover (ruim begrip hahaha).
Oja foto 3&4 even toelichten. In deze groeve kun je ook fossielen opduiken(egels zijn het makkelijkst te vinden vanwege hun ronde vormen)
Gr
Martijn

- Spongebob
- Has thanked: 418 times
- Been thanked: 637 times

Mooie fontein, Erik. Ik was helemaal achterin de groeve en heb hem gemist. De tussenstanden werden gesmst vanaf het thuisfront. Als Twente-fan uit de tijd van o.a. Achterberg/Notten en Epi Drost was ik ook erg blij met het kampioenschap. Eindelijk....
Achterin de groeve (Yachthafenplateau) heb ik een tandje gevonden.
Volgens mij van dit lieve visje: http://animals.nationalgeographic.com/s ... dus-sw.jpg
Time fades away (Neil Young)
Zag er allemaal leuk uit spijtig dat ik en pa er niet konden bij zijn wegens operatie bij pa.
Volgende keer beter en dan is pa genezen.
Zijn al mooie vondsten gepasseerd, hopellijk komen er nog meer.
grtz dinkie
Zijn al mooie vondsten gepasseerd, hopellijk komen er nog meer.
grtz dinkie
ALS IK ZOEK VIND IK MEESTAL IETS
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Supergraver schreef:
Oja foto 3&4 even toelichten. In deze groeve kun je ook fossielen opduiken(egels zijn het makkelijkst te vinden vanwege hun ronde vormen)
Gr
Martijn
L:)L
Het was een geweldige week!!!!
Bedankt Martijn en "Romi"
Dit gaan we zeker overdoen

Groetjes
De Duitse afdeling van de Noorse bende

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
dinkie schreef:
Zag er allemaal leuk uit spijtig dat ik en pa er niet konden bij zijn wegens operatie bij pa.
Zijn al mooie vondsten gepasseerd, hopelijk komen er nog meer.
grtz dinkie
Ja, jammer Dominic. Volgende keer beter. Groeten aan pa en wens hem beterschap!
ps: foto's volgen (ook mijn camera heeft makken). Mooie foto's "Romi" en Martijn!!! Weet niet of ik hier tegenop kan. Nautilus en Pachidiscus moeten nog geprepareerd worden!
Groetjes
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Supergraver
Antw: Antw: Antw: Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei
Idd, bijzonder genoten. Elke keer is het weer enorm lachen met alle idioten bij elkaar. Ik denk dat de Mac in Misburg blij is dat we weer thuis zijnGerrit-Jan schreef:
L:)L
Het was een geweldige week!!!!
Bedankt Martijn en "Romi"
Dit gaan we zeker overdoen:):)
Groetjes
De Duitse afdeling van de Noorse bende

Wisten jullie trouwens dat Robert een vrij 'aparte' lach heeft (hihihihiii, lol)
Gr
Martijn