Komende maand 10- jaar op zoek in het krijt ..En Quiz-vraag voor onze jongere forum-leden ..tot 13
Antw: Komende maand 10- jaar op zoek in het krijt ..En Quiz-vraag voor onze jongere forum-leden ..tot 13
Hoi Arno,
Een prachtige verzameling.
En zelf gevonden !!
Alleen een zelf gevonden verzameling telt!!
(haha om maar weer eens een oude discussie van stal te halen).
Prachtig wat een tijd,zweet,benzine of diesel moet daar niet inzitten.
Grtz. Hogst
Een prachtige verzameling.
En zelf gevonden !!
Alleen een zelf gevonden verzameling telt!!
(haha om maar weer eens een oude discussie van stal te halen).
Prachtig wat een tijd,zweet,benzine of diesel moet daar niet inzitten.
Grtz. Hogst
-
Antw: Komende maand 10- jaar op zoek in het krijt ..En Quiz-vraag voor onze jongere forum-leden ..tot 13
Ik denk 305!!!
P.S. een erg mooie verzameling!!!!!!!
P.S. een erg mooie verzameling!!!!!!!
Michiel Rubbrecht
rno ik ben 11 jaar en ik gok dat het 418 hemipneustessen zijn en nog veel succes met de dingen zoeken die op je lijstje staan
het spijt voor de 3 berichtjes.........ongelukje
zoals masteroffossils al zegt kun je ze inderdaad zelf verwijderen. Maar ik heb het al eventjes voor je gedaan nu. Esther
[Bewerkt door Olifant op 23-06-2011 om 18:58 NL]
zoals masteroffossils al zegt kun je ze inderdaad zelf verwijderen. Maar ik heb het al eventjes voor je gedaan nu. Esther
[Bewerkt door Olifant op 23-06-2011 om 18:58 NL]
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
je kan ze gewoon weg halen, door op bericht verwijderen/aanpassen te klikken 

- jordyvanderbeek
- Contacteer:
Verschrikkelijk mooie verzameling. En ook echt enorm veel. Alleen jammer dat ik 14 ben
. Zoals rené al zei nieuw account aanmaaken :p nee hoor geintje.
MvG, Jordy

MvG, Jordy
Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy
Mooie verzameling Arno. Zo zie je maar, waar een wil is... ligt een hamer en beitel?
Mooi.
Z.
Mooi.
Z.
The earth has music for those who listen.
arno schreef:
Beste Forum-leden,
binnenkort ben ik alweer ruim 10 jaar bezig met het zoeken van fossielen in het krijt ...Mijn eerste vondst indertijd was een Belemniet ..
Heden is mijn collectie uitgegroeid tot een bescheiden verzameling
Hahaha, bescheiden verzameling!
Blijft prachtig om te zien Arno. Van harte met je jubileum en tot ziens in de groeve!
Grrr Edo
mij zijn niet van de bange, mij zijn alleen van de voorzichtige.
Klukkluk
Klukkluk