Trivia's

Laat hier je fossielen determineren. Voorzie duidelijke foto's en vermeld zo mogelijk de grootte, de vindplaats en de ouderdom.
strandjutters
Been thanked: 3 times
Antw: Trivia,s

Bericht door strandjutters » 16 feb 2013, 17:48

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hallo Jente,ik ben vanmiddag nog even naar het strand geweest in Knokke,bij gebrek aan tandjes(had er maar ééntje)heb ik wat naar trivia's gezocht,al bij al een half uurtje van de tijd dat ik er was,had er al een stevige Wandeling opzitten vanmorgen in Cadzand.

Ik had er een veertig tal en heb wat foto's gemaakt van de mooiste rugjes,zo zie je wat verschil van wat ik hier vindt.GR

[Bewerkt door strandjutters op 16-02-2013 om 17:51 NL]

strandjutters

Alopias
Antw: Antw: Trivia,s

Bericht door Alopias » 16 feb 2013, 18:24

strandjutters schreef:

bij gebrek aan tandjes(had er maar ééntje)

welke? :)

Nullus finis longius si quod facis delectaris

dominiek
Antw: Antw: Antw: Trivia,s

Bericht door dominiek » 16 feb 2013, 18:29

bij gebrek aan tandjes(had er maar ééntje)

Altijd beter dan wat ik vind namelijk nooit een haaietand ik heb er no niet een gevonden.

GR. Dominiek

Keep looking evry time

jentevdw
Been thanked: 1 time
Antw: Antw: Trivia,s

Bericht door jentevdw » 17 feb 2013, 16:04

strandjutters schreef:
Hallo Jente,ik ben vanmiddag nog even naar het strand geweest in Knokke,bij gebrek aan tandjes(had er maar ééntje)heb ik wat naar trivia's gezocht,al bij al een half uurtje van de tijd dat ik er was,had er al een stevige Wandeling opzitten vanmorgen in Cadzand.

Ik had er een veertig tal en heb wat foto's gemaakt van de mooiste rugjes,zo zie je wat verschil van wat ik hier vindt.GR

hallo Pascal,

welke trivia's zijn we hier dan nu? (en een randvraagje: hoe zitten de weekdiertjes in hun schelpjes bij de trivia's?)

groetjes,
Jente.

Alive, aware, in awe before the grandeur of it all
Our floating pale blue ark, of endless forms most beautiful

strandjutters
Been thanked: 3 times
Antw: Trivia's

Bericht door strandjutters » 17 feb 2013, 16:39

Hallo Jente,welke soorten ? heb er nog niet echt bij stilgestaan.Ik zie wel tweemaal Testudinella en de laatste denk ik Coccinelloides.

Hoe het slakje precies leeft kun je beter ff nazien op internet,kan het zo met eigen woorden niet precies uitleggen.

Hallo Aaron,ik had er maar ééntje in Knokke en ééntje in Cadzand dit weekend.De kapotte heb ik wel op het strand laten liggen.Plaats ze in een ander topic,deze hier gaat over Trivia's en we gooien liefst niet alles door elkaar.GR

strandjutters

jentevdw
Been thanked: 1 time
Antw: Antw: Trivia's

Bericht door jentevdw » 17 feb 2013, 17:39

strandjutters schreef:
Hallo Jente,welke soorten ? heb er nog niet echt bij stilgestaan.Ik zie wel tweemaal Testudinella en de laatste denk ik Coccinelloides.

Hoe het slakje precies leeft kun je beter ff nazien op internet,kan het zo met eigen woorden niet precies uitleggen.

Hallo Aaron,ik had er maar ééntje in Knokke en ééntje in Cadzand dit weekend.De kapotte heb ik wel op het strand laten liggen.Plaats ze in een ander topic,deze hier gaat over Trivia's en we gooien liefst niet alles door elkaar.GR
't zijn wel prachtschelpjes, hoop binnenkort nog eens naar de kust te kunnen trekken ervoor. (Maar het zal pas Paas- of zomervakantie worden met dat school van mij.) Zal het eens googlen hoe dat ze leefden.

groetjes,
Jente.

Alive, aware, in awe before the grandeur of it all
Our floating pale blue ark, of endless forms most beautiful

Plaats reactie