jongen uit mijn klas word buitengesloten

Voor alle berichten die niet in de andere forumdelen thuishoren. Deze berichten worden na verloop van tijd gewist.
donna:)
Antw: jongen uit mijn klas word buitengesloten

Bericht door donna:) » 10 sep 2013, 17:44

Haha die is goed :P en dan verdienen die tanden een pkaatsje in jou verzameling ;) nog wel ff 10.000 jaar wachten tot het fossiel is :P

Marijn14
Antw: Antw: jongen uit mijn klas word buitengesloten

Bericht door Marijn14 » 10 sep 2013, 18:48

donna:) schreef:

Marijn14 ik vind die pesters dan erg triest. ik wil niet dat dat bjj mij gebeurd. Ik ga het wel aan mijn vriendinnen vertellen dus ik zet wel op dit forum wat ze ervan vinden ;)
Op begeven moment stoppen ze daarmee. Het is bij mij nog meegevallen vergeleken met anderen.

Marijn

Arjen

Bericht door Arjen » 26 sep 2013, 12:07

Het is maar net hoe je er zelf mee om kunt gaan.

Ik heb al van jongs af aan een interesse in fossielen. (Met de paplepel ingegeven zeg maar).
Eigenlijk heb ik nooit ervaren dat je door je hobby buitengesloten kan worden.
Mensen vinden het enerzijds interessant wat je erover kunt vertellen, anderzijds zijn er mensen die het maar een raar en zelfs vies iets vinden... met je handen aan zo'n oud bot of tand zitten... bah.

Maar als je dan kunt vertellen hoe oud het fossiel is, en van wat voor dier, dan vinden de meeste het toch wel erg leuk.

Misschien kan je klasgenoot eens een spreekbeurt houden. Het is absoluut niet raar dat je fossielen verzamelen leuk vindt!
Kom er gewoon voor uit. Wie weet bloeit je klasgenoot wel op als hij weet dat jij ook dezelfde hobby hebt!

Succes!

Haaientanden freak!
Voornamelijk Meg's.
Favo vindplaats: Mill.

Bericht door donna:) » 27 dec 2013, 19:37

ik wilde toch nog even iets over dit forum zeggen. het gaat niet echt goed met die jongen uit mijn klas hij word nog meer gepest en buiten gesloten en hij word ook regelmatig belachelijk gemaakt, geschopt en geslagen. ik vind dit echt heel erg. ook in de les word er iets stoms gezegd en dan zegt de docent wie was dat? en dan zegt de helft van de klas Tobias en dan moet hij nablijven terwijl hij dat niet eens was. ik heb ook gezegd tegen mijn vrienden dat ik fossielen leuk vond, toen zeiden ze:''serieus?'' en toen zei ik nee haha grapje. want ik wist toen al dat ze het niet leuk zouden vinden aan hun gezicht was dat af te lezen. dus ik vind het heel naar dat somige mensen geen begrip tonen voor je hobby's, juist als het hobby's zijn die weinig andere hebben.

groetjes donna Xx

ps: ik ben heel lang niet actief geweest omdat ik veel huiswerk heb en dus bijna geen vrije tijd heb, de andere reden is prive en ik wil dat liever niet vertellen.

Elbert
Been thanked: 1 time

Bericht door Elbert » 28 dec 2013, 13:52

Hoi Donna, jammer dat het zo loopt; is het een idee om dit item uit te printen en aan de klassementor toe te spelen?
Kan me niet voorstellen dat ze er niets mee zullen doen...

groeten, Bert

Elbert

Bericht door donna:) » 05 jan 2014, 16:51

ja ik baal er ook als een stekker van. Ik ga het denk ik vertellen aan mijn mentor dat is een goed idee.dit onderwerp bespreken is ook een goed idee, alleen mijn klas is echt een shit klas en luistert nooit. dus dat word hem denk ik niet en misschien word het gepest dan alleen nog maar erger :(

groetjes donna

Spongebob
Has thanked: 411 times
Been thanked: 633 times

Bericht door Spongebob » 05 jan 2014, 17:12

Hoi Donna,

Zie het als een gord voornemen voor dit aankomende jaar en wees moedig!
Makkelijk gezegd natuurlijk, maar als je zoiets ziet gebeuren, MOET je gewoon aan de bel trekken. Vraag morgen meteen een gesprek aan met je mentor (misschien ook met de directeur erbij). Als die op school er niets mee doen, heb je niet alleen een shit-klas, maar ook een shitschool. Bespreek het iig met je ouders. Niet alleen die jongen is de dupe, maar jij ook, want jij kan niet eens meer je eigen mening uiten. Dit kost allemaal veel te veel negatieve energie en gaat je schoolprestaties onherroepelijk beïnvloeden. Dus....actie!!!

Time fades away (Neil Young)

Bericht door donna:) » 05 jan 2014, 17:20

dankje spongebob voor deze aanmoedeging. ik ga morgen meteen er werk van maken als mijn mentor op school is ! hoop dat ze er iets aan gaan doen, en zo niet dat bespreek ik het met de directeur. en tja aan mijn ouders vertel ik liever niks, met mijn zus heb ik het al besproken en zij zei het zelfde als u. en ze zei ook dat ik met hem vrienden moet worden of moet zeggen tegen hem dat hij het met mijn mentor moet bespreken. maar iniedergeval iedereen bedankt op dit forum!

xxx donna

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:

Bericht door Frederik » 05 jan 2014, 18:08

Succes Donna, we duimen voor een goed vervolg en een verbetering van deze toestand. Het is echt erg te moeten zien dat jonge geïnteresseerde kinderen hun interesses moeten verbergen uit angst voor pesterijen.
Go girl go! En hou ons op de hoogte.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

mendel

Bericht door mendel » 05 jan 2014, 20:55

Hoi Donna,
Ik lees dit topic nu pas, vreselijk om te lezen dat een jongen zo erg gepest en buitengesloten wordt!
Ik zou er inderdaad een gesprek met de hele klas over hebben, alhoewel er dan niet bij verteld moet worden dat hij degene is die gepest word.
Ik weet dan vrijwel zeker dat het pesten erger zal worden.
Misschien kun je trouwens , aangezien de jongen ook van dat soort onderwerpen houdt, vragen of hij zin heeft om eens samen fossielen te gaan zoeken.
Veel succes!

Grtz mendel

Facta non verba- Geen woorden maar daden

Plaats reactie