iemand enig idee?

Laat hier je fossielen determineren. Voorzie duidelijke foto's en vermeld zo mogelijk de grootte, de vindplaats en de ouderdom.
LeMemsky
Antw: iemand enig idee?

Bericht door LeMemsky » 03 aug 2017, 23:46

Ja Hidde, ik ben er idd achter gekomen.........er zijn kort geleden bij ons op de hoek graafwerkzaamheden geweest...dus ideale plek om eventjes rond te lopen.........10 minuutjes had ik gezegd......1,5 uur later begon het al donker te worden :O ...maar paar leuke vondsten gedaan, nog een paar vuurstenen met kleine afdruk/stukjes zee-egel (lijkt op wat ik al had gevonden), en een tinnen lepeltje...wat zoals mij is verteld uit de 17e/18e eeuw is. Morgen maar weer eventjes kijken, en dan maar wat eerder heen. Mocht er nog iets leuks tevoorschijn komen dan kom ik vast en zeker jullie hulp weer in schakelen, voor informatie. Nogmaals bedankt allemaal voor de reacties/info.

Groetjes

Tongerstiene....nou dat dus!! ;)

Hidde
Been thanked: 102 times
Contacteer:
Antw: iemand enig idee?

Bericht door Hidde » 08 aug 2017, 15:57

@ Bert,
Dat wist ik niet. Interessant. Ik dacht dat het een volksmond dingetje was van die lokatie in België. Maar misschien is het dan inderdaad wel een algemenere term om niet-typische vuursteen te omschrijven.

Hidde

Marine mammals, dolphinately awesome

Plaats reactie