onbekend kaakfragment

Laat hier je fossielen determineren. Voorzie duidelijke foto's en vermeld zo mogelijk de grootte, de vindplaats en de ouderdom.
Optimo
Has thanked: 2 times
Been thanked: 12 times
Antw: Antw: onbekend kaakfragment

Bericht door Optimo » 21 mar 2019, 11:45

thelegend schreef:
Verwacht geen inbreng meer van mij kant. Geen interesse in deze respectloze interacties.
mmmm ,jammer had een mooi leer proces kunnen worden !
aan beide kanten .

Gr

Huug

sjaak
Has thanked: 373 times
Been thanked: 364 times
Contacteer:

Bericht door sjaak » 21 mar 2019, 13:19

thelegend schreef:
Verwacht geen inbreng meer van mij kant. Geen interesse in deze respectloze interacties. Mij is altijd geleerd dat het er niet om gaat wie er wint maar, om wat je van elkaar kunt leren. Persoonlijk ga ik liever de discussie met iemand aan om zijn kijk te doorgronden maar, hier kraken ze liever iemand af of vullen dingen voor je in. Het is walgelijk hoe bepaalde mensen hier denken dat hun visie de juiste is en om gaan met een vreemde visie. bah bah verwijder mijn account maar.

[Bewerkt door thelegend op 21-03-2019 om 11:46 NL]
Jij beweert hier nogal stellig iets. Ik vraag onderbouwing. Lijkt mij niet onredelijk of respectloos. In plaats daarvan wordt je boos maar enige onderbouwing blijft uit. Tja....

Groet,

Niels

sjaak
Has thanked: 373 times
Been thanked: 364 times
Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Antw: onbekend kaakfragment

Bericht door sjaak » 21 mar 2019, 16:39

thelegend schreef:
sjaak schreef:
thelegend schreef:
Verwacht geen inbreng meer van mij kant. Geen interesse in deze respectloze interacties. Mij is altijd geleerd dat het er niet om gaat wie er wint maar, om wat je van elkaar kunt leren. Persoonlijk ga ik liever de discussie met iemand aan om zijn kijk te doorgronden maar, hier kraken ze liever iemand af of vullen dingen voor je in. Het is walgelijk hoe bepaalde mensen hier denken dat hun visie de juiste is en om gaan met een vreemde visie. bah bah verwijder mijn account maar.

Jij beweert hier nogal stellig iets. Ik vraag onderbouwing. Lijkt mij niet onredelijk of respectloos. In plaats daarvan wordt je boos maar enige onderbouwing blijft uit. Tja....
Je vraagt ? volgens mij vul je eerder van alles in. Misschien had je niet door dat wederzijds respect ook inhoudt dat je niet voor mij vragen invult maar, Het vraagt dan had ik je met alle liefde en plezier uitgelegd dat Benjamin mijn docent was in Utah. Misschien moet je eerst is leren met mensen om te gaan want, je vult weer in dat ik boos wordt.
Ik wordt niet boos van een paar woorden daar heb ik een ruggengraat voor. Het laat mij koud wat er gezegd wordt maar, ik geniet wel van het antwoorden op deze zinloze opmerkingen.

Nou mooi. Je bent er nog. En nu terug naar de discussie. Waarom vertelt de vorm van deze kaak dat deze in de evolutie periode zit tussen de wolf en de hond? En wat zijn je bronnen?

Groet,

Niels

FossilDude
Administrator
Has thanked: 327 times
Been thanked: 310 times
Contacteer:
Antw: onbekend kaakfragment

Bericht door FossilDude » 21 mar 2019, 20:09

thelegend schreef:
sjaak schreef:
thelegend schreef:

Je vraagt ? volgens mij vul je eerder van alles in. Misschien had je niet door dat wederzijds respect ook inhoudt dat je niet voor mij vragen invult maar, Het vraagt dan had ik je met alle liefde en plezier uitgelegd dat Benjamin mijn docent was in Utah. Misschien moet je eerst is leren met mensen om te gaan want, je vult weer in dat ik boos wordt.
Ik wordt niet boos van een paar woorden daar heb ik een ruggengraat voor. Het laat mij koud wat er gezegd wordt maar, ik geniet wel van het antwoorden op deze zinloze opmerkingen.
OK, heren, dit loopt allemaal te veel uit de hand. @TheLegend: je schreef in het begin "Erg intressant is de lecture van Benjamin Burger die tot in de kleine details in gaat op dit ontwerp. Verschillende evolutie fases van de wolf/hond/coyote komen volledig ten sprake." zonder verder informatie te geven wat "de lecture van Benjamin Burger" is.

Begrijp je dat het dan voor andere forumleden niet duidelijk is waar het over gaat, waar die lecture te vinden is? Het is niet terecht dat je vervolgens andere mensen van "invullen" beticht, of van "respectloos antwoorden". Ik zie echt niets respectloos in de reacties van Sjaak. Beter kan je in het vervolg zelf wat meer informatie geven dan slechts over "de lecture" te schrijven. Dan voorkom je dit soort communicatie/miscommunicatie. Snap je? Verder: misschien ben je niet boos, maar in je reacties komt je schrijven toch vrij verdedigend danwel aanvallend over (zie het geciteerde bericht hierboven). Dat geeft op z'n minst de impressie van boosheid. Laten we het met z'n allen gezellig houden.

Dus nogmaals het verzoek aan iedereen om vriendelijk én begripvol tegenover elkaar te blijven. Iedereen akkoord? Laten we dan nu terug gaan naar de oorspronkelijke discussie.

Zo niet, dan gooi ik een slotje op deze discussie.

groet,
Johan

Van je hobby je beroep maken.... kan het nog beter? ;)

knaapjvd
Senior Lid
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Bericht door knaapjvd » 22 mar 2019, 06:14

thelegend schreef:
Erg intressant is de lecture van Benjamin Burger die tot in de kleine details in gaat op dit ontwerp.
thelegend schreef:
.. dat Benjamin mijn docent was in Utah.
Is de lecture waar je naar refereert online beschikbaar?

Groeten,
Joost

Schouwenburg
Been thanked: 45 times
Antw: onbekend kaakfragment

Bericht door Schouwenburg » 22 mar 2019, 06:38

Daar heb ik in de discussie al eerder om gevraagd, dan kan ik begrijpen wat thelegend bedoelt. Verder is mijn ervaring dat het moeilijk c.q. risicovol is om aan de hand van foto's definitieve conclusies te trekken. Ik heb al een paar keer, nadat ik het object in handen had, mijn mening moeten herzien.

Charlie

Plaats reactie