schelpen
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
Antw: schelpen
Dat ziet er goed uit... Heerlijk! Maar ja, ik ben dan ook een visliefhebber... nou ja, vis om te eten dan, vissen zelf vind ik niet zo leuk...
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
Antw: Antw: schelpen
Het valt af en toe niet mee om op de boot te vissen maar net als fossielen zoeken,Smaug schreef:
Dat ziet er goed uit... Heerlijk! Maar ja, ik ben dan ook een visliefhebber... nou ja, vis om te eten dan, vissen zelf vind ik niet zo leuk...
je moet er wat voor over hebben.
doorsta je dit alles dan ben je ook wel een kerel en geen watje.
En geloof me een vis zelf gevangen smaakt nog beter,net als een fossiel dat zelf gevonden is meer waarde heeft.
En zo zijn er wel meer vergelijkingen of
overeenkomsten tussen vissen en fossielen
zoeken.
gr dv
i just looove fossils
-
- Contacteer:
Ik weet hoe hij smaakt ,da kan je niet in de winkel kopen he. smakelijk. gr. Moreno
moreno
hey davincy, kabeljouw ruilen tegen een fossiel?
heb ik de vis in ieder geval verser dan hier in dedemsvaart bij de visboer
Groeten, Casper

Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Antw: Antw: schelpen
Ik wil geen ruzie met de plaatselijke visboer maaaar........uh????Casper schreef:
hey davincy, kabeljouw ruilen tegen een fossiel?
Groeten, Casper
hebben jullie trouwens nog gehoord van die zeemijn in ijmuiden?
IK VISTE DUS IN IJMUIDEN!!!
Balen voor die vissers,ik vis gelukkig niet met een net maar gewoon op de ouderwetse manier.
Ruilen?
een goeie kabeljauw weegt toch wel gauw 10 kilo a 20 euro de kilo.is 200 euro per kilo
plus verzend kosten a 10 kilo?
o.k. hij is zeker verser dan die visboer maar goedkoop durf ik niet te zeggen.
beter dat je een keer aanmonsterd op een schip .
Ze varen elke dag en met eenige training
vang je de eerste keer al meer vis dan het je gekost hebt.(namelijk 40 euro)
Voor mij is het ook meer een dagje rust ,
geen gsm (je bent namelijk buiten bereik)
geen post (tenzij je postbode jezus heet)
veel spanning (voornamelijk op je hengel)
veel rust (alleen wat meeuwen en jan van genten)
veel ontspanning(kijken naar je mede vissers als ze over de reling hangen.)
veel boeiende verhalen van ouwe rotten ....en daarna kijken hoe die ook over de reling gaan hangen hahaha
Heel leuk eerst komen ze met stoere tips hoe je niet zeeziek word en na een half uurtje hangen ze zelf.(meestal als ik over mijn lievelings eten praat lasagna,gebraden kippetjes maar niet de velletjes he!
zie je het al voor je ?
En ik loop dan de hele dag te narren he ,gun ze gewoon geen rust.Meestal zijn ze ook niet zo blij met me,behalve de schipper dan want die word ook nooit ziek.
als er dan een stuk of 10 ziek over de reling hangen schreeuw ik in ene ;DOLFIJNEN IK ZIE DOLFIJNEN en wijs heftig met mijn vinger een richting op.
Als er dan 3 of 4 mensen om me heen staan zeg ik ; O nee het is maar een meeuw SORRY.
Een beetje flauw maar je moet de spirit er in houden he.
Dus ga rustig een keer vissen en als je een sterke maag hebt doe het dan een keer met mij, ....vissen that is.
wat een verhaal zeg
gr dv
i just looove fossils
goed verhaal, echt humor 
maar je wilt toch niet beweren dat daar voor een paar honderd euro aan vis ligt??
Groeten, Casper

maar je wilt toch niet beweren dat daar voor een paar honderd euro aan vis ligt??
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Zoals ik al zei,je moet je niet in de prijs vergissen hoor, de vis word duur betaald.
en mischien ligt er op de foto geen honderden euros maar meer dan honderd is het zeker wel.De dag zelf was onbetaalbaar.
gr dv
en mischien ligt er op de foto geen honderden euros maar meer dan honderd is het zeker wel.De dag zelf was onbetaalbaar.
gr dv
i just looove fossils
lijkt me toch wel eens leuk, zeevissen. maar ik zou toch voor de haaien gaan (en dan stiekem een paar tandjes meejatten)
ik heb vroeger wel gevist maar in totaal nog niet zo veel gevangen als davinci deze ene keer. mijn grootste meette ,jawel, bereid je voor... 28 cm!!!
ik dolgelukkig natuurlijk. één keer bijna een grote roofvis gevangen met een stukkie worm, ik had niet gemerkt dat er een heel klein stekelbaarsje aan de haak zat.
er zijn natuurlijk nog veel meer sterke verhalen van Casper de visser maar die bewaren we voor een andere keer...
Groeten, Casper
ik heb vroeger wel gevist maar in totaal nog niet zo veel gevangen als davinci deze ene keer. mijn grootste meette ,jawel, bereid je voor... 28 cm!!!
ik dolgelukkig natuurlijk. één keer bijna een grote roofvis gevangen met een stukkie worm, ik had niet gemerkt dat er een heel klein stekelbaarsje aan de haak zat.
er zijn natuurlijk nog veel meer sterke verhalen van Casper de visser maar die bewaren we voor een andere keer...
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
ook ik heb me erbij neergelegd dat vissen een kunst is want t enigste dat ik ving was een pekingeend die de chinees nog niet wil hebben( nu snap ik waarom je niet met drijvend brood moet vissen:))als iemand nog een stokhengel met een afgebroken puntje wil hebben, voor het puntje zoeken naar een eend in een edese vijver, dan hoor ik het wel