Zeef

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Casper
Contacteer:
Antw: Zeef

Bericht door Casper » 25 apr 2005, 17:57

na het weekend spuiten ze weer op en dan komen alle kuilen onder water te staan toch?
is het dan niet gevaarlijk om daar te gaan staan zeven, of moet je daar niet zeven of raken die gaten snel opgevuld?

Groeten, Casper

Post mortem we sort 'em!

Frisian-old-age

Bericht door Frisian-old-age » 25 apr 2005, 18:15

Tjonge, jonge,ti\'s toch wat.

Je moet er wel wat voor doen hoor en anders maar thuis blijven , is mijn motto. :)

groetjes, Age

Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )

Supergraver
Antw: Antw: Zeef

Bericht door Supergraver » 25 apr 2005, 19:00

Casper schreef:
na het weekend spuiten ze weer op en dan komen alle kuilen onder water te staan toch?
is het dan niet gevaarlijk om daar te gaan staan zeven, of moet je daar niet zeven of raken die gaten snel opgevuld?

Groeten, Casper
ER wordt met zo\'n grote kracht gespoten dat al die kuilen weer opgevuld raken. Maak je maar niet te veel zorgen, gewoon naar toe gaan en doen wat de anderen doen en met een hele bak tanden weer naar huis.
Ik ben jaloers want ik zou wel heel graag weer in Mill willen zoeken, maar het is een beetje ver vanuit Norge.

Succes Martijn

pietammoniet
Been thanked: 1 time

Bericht door pietammoniet » 25 apr 2005, 20:37

Misschien een tip voor het zeven.Ik gebruik een oude badstandaard van een babybadje.De grove zeef bovenop en de fijnere onder. Het scheelt behoorlijk wat rugpijn!
Veel succes
piet

pieter

Maarten

Bericht door Maarten » 26 apr 2005, 16:13

Casper schreef:

Groeten, Casper
Ik snap je probleem niet hoor casper!!

In Amerika zijn er verschillende fossielenzoekers gestorven in de strijd, zelfs iemand begraven opo een vindplaats.

Casper mocht je in de strijd vallen dan krijg je op dit forum postuum een vaste plaats met foto!! Moet toch pratig voor je zijn in het harnas sterven...

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Casper
Contacteer:

Bericht door Casper » 26 apr 2005, 16:18

ja inderdaad :)
maar liever als ik wat ouder ben :)

Groeten, Casper

[Bewerkt door Casper op 26-04-2005 om 15:18 NL]

Post mortem we sort 'em!

Supergraver

Bericht door Supergraver » 26 apr 2005, 16:37

Trouwens Casper houd er ook rekening mee dat je in Mill ook aan een hartstilstand kan sneuvelen.
Vraag maar aan Age (frisianoldage), na het vinden van een Meg!

Groeten, Martijn

Casper
Contacteer:

Bericht door Casper » 26 apr 2005, 16:38

:)

ja het zou me zo een keer kunnen overkomen denk ik :)

Groeten, Casper

Post mortem we sort 'em!

ilse

Bericht door ilse » 26 apr 2005, 23:09

Jongens jongens toch,
Jullie maken mij wel erg verlekkerd om naar Mill te gaan, maar ik moet nog een maand wachten vooraleer ik er naartoe ga.
Na alles wat ik hier lees, hoop ik alleen maar dat mijn zeven het die dag volhouden en het niet begeven. Ik denk dat ik best eens even kijk of ze nog stevig genoeg zijn om Mill te trotseren. Ben echt benieuwd naar \"the place to go (be)\".
Groetjes... en jongens,laat tegen het eind van volgende maand nog wat tandje liggen voor mij hé.
Ilse

FOSSILS ARE FOR EVER!

Frisian-old-age

Bericht door Frisian-old-age » 27 apr 2005, 09:34

Supergraver schreef:
Trouwens Casper houd er ook rekening mee dat je in Mill ook aan een hartstilstand kan sneuvelen.
Vraag maar aan Age (frisianoldage), na het vinden van een Meg!

Groeten, Martijn
Nah, Ben der gelukkig nog, al scheelde het niet veel. :)
Heb wel reanimatie en ehbolessen gehad, maar dat kan je moeilijk op jezelf toepassen als je voor pampus ligt.
Geniet elke dag nog van die vondst.Megalodons vind je zeer zelden daar en zeker een posterior.

En Ilse.Heb geen hoge verwachtingen van het zoeken daar.Verschilt echt van dag tot dag.

Groetjes, Age

[Bewerkt door Frisian-old-age op 27-04-2005 om 08:44 NL]

Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )

Gesloten