Terug uit Engeland
Antw: Terug uit Engeland
@Dinkie: Dank voor de tips en de determinatiepoging!
@supergraver: We hebben ons beperkt tot het oostelijke deel van Kent. We zijn dus inderdaad in het zuiden gebleven (met Sheppey als noordelijkste punt)
Gr. Stan
@supergraver: We hebben ons beperkt tot het oostelijke deel van Kent. We zijn dus inderdaad in het zuiden gebleven (met Sheppey als noordelijkste punt)
Gr. Stan
Antw: Terug uit Engeland: folkestone en sheppey

Foto's 1-5 en 8 zijn van Folkestone, waarbij het mooie krabbetje is gevonden door mijn man:)
en foto's 6/7 zijn van Sheppey.
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
Erg mooi inderdaad! Geen slechte zoektocht geweest als ik dat zo die allemaal.
'Just Pick It!'
En dan ligt hier ook nog een berg met zg kattenpootjes(puzzelstukjes) en andere stukjes Ammoniet waarvan ik laatst in een lezing hoorde dat die de kamers zouden moeten zijn waar het beestje in geleefd heeft. En nog een bult (roestende)molluscen
en ander grut. Inderdaad leuke vondsten maar dat je er van alles mee moet doen omdat ze anders wegroesten is niet echt wat voor mij....
gr
pearl
en ander grut. Inderdaad leuke vondsten maar dat je er van alles mee moet doen omdat ze anders wegroesten is niet echt wat voor mij....
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
Antw: Antw: Terug uit Engeland
Inderdaad, meer info graag! Zijn jullie ook in de east midlands geweest? Ik ga daar graag heen op vakantie ook. Los van het zoeken naar fossielen ben ik ook zeer geinteresseerd in architectuur, met name landhuizen in Engeland bezichtig ik graag.Supergraver schreef:
Hee Engeland gangers!
Allereerst gefeliciteerd met alle mooie vondsten.
Zijn jullie alleen in het zuiden van Engeland gebleven of ook nog noord of west waarts gegaan?
Gr
Martijn
A
- Spongebob
- Has thanked: 413 times
- Been thanked: 636 times
Kijk dat is nou duidelijk een geval van 'met de deur in huis vallen'AachenA schreef:
Inderdaad, meer info graag!
Misschien dat je over jezelf ook even wat info geeft AachenA.
Time fades away (Neil Young)
@ AachenA
Meer informatie kun je vinden bij de link van fossie.net excursie engeland (zie sticky)
Robert en Mirjam
Meer informatie kun je vinden bij de link van fossie.net excursie engeland (zie sticky)
Robert en Mirjam
Groningse afdeling van de Brabantse Bende
Antw: Terug uit Engeland (foto's Sheppey (overzicht))
Hierbij de overzichtfoto's van onze vondsten op Sheppey.
groetjes Robert en Mirjam
Groningse afdeling van de Brabantse Bende