Trivia's
Antw: Trivia's
Bevestigd is Trivia merlini (D. Fehse & B. van de Haar, 2012) Holotype gaat naar Naturalis, Leiden en de 3 paratypes naar zoologisch museum te Munchen.
Groetjes Bram
Groetjes Bram
- Spongebob
- Has thanked: 418 times
- Been thanked: 637 times
Van harte gefeliciteerd Bram!
Holotype naar Naturalis?
Dus het is een vondst van Nederlandse bodem?
Door jou zelf gevonden?
Ik ben ook benieuwd naar de publicatie.
En niet nieuwsgierig
maar waar en waari) wordt ie geopenbaard?
Groeten, Tom
Holotype naar Naturalis?
Dus het is een vondst van Nederlandse bodem?
Door jou zelf gevonden?
Ik ben ook benieuwd naar de publicatie.
En niet nieuwsgierig

Groeten, Tom
Time fades away (Neil Young)
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 364 times
- Contacteer:
Ook al vind ik nog steeds dat de trivia zijn naam eer aan doet, is dit een knappe prestatie. Mijn felicitaties!
Groet,
Niels
Niels
Hahaha, de zoon van de duivel. Ik denk dat Pascal het zo zou kunnen zien. De naam Merlijn/Myrdyn betekent ook 'in de duinen aan de kust'. 
We zijn bezig met een 2e trivia, daarvoor hebben we foto's of exemplaren nodig van Britisch museum of natural history. Wanneer vastgesteld is of deze trivia's ook een nieuwe soort zijn wordt er een 'contribution to the knowledge of Triviidae' geschreven en gepubliceerd in 'conchylia informationen'

We zijn bezig met een 2e trivia, daarvoor hebben we foto's of exemplaren nodig van Britisch museum of natural history. Wanneer vastgesteld is of deze trivia's ook een nieuwe soort zijn wordt er een 'contribution to the knowledge of Triviidae' geschreven en gepubliceerd in 'conchylia informationen'
Hahaha, de zoon van de duivel. Ik denk dat Pascal het zo zou kunnen zien. De naam Merlijn/Myrdyn betekent ook 'in de duinen aan de kust'. 

Oja, naar naturalis want zij hebben
1 een extreem grote collectie noordzee schelpen, ook overig Europa en
2 Dirk Fehse heeft hier zeer goede contacten en
3 zo is de schelp publiekelijk toegankelijk.
De 3 paratypes zijn er omdat de kans bestaat dat het holotype kwijt kan raken.
Groetjes bram
1 een extreem grote collectie noordzee schelpen, ook overig Europa en
2 Dirk Fehse heeft hier zeer goede contacten en
3 zo is de schelp publiekelijk toegankelijk.
De 3 paratypes zijn er omdat de kans bestaat dat het holotype kwijt kan raken.
Groetjes bram
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Brammiej,toen ik het had over mediteraanse soorten hier in Knokke werd ik zot verklaart,nu komt er niets anders meer voor.(Lees laatste pag: van mijn groot Trivia topic die op slot is)Nu ik vind het een leuke naam Trivia Merlini,en hoe meer namen je bijmaakt hoe interessanter mijn verzameling wordt
.Want ik denk er ook een paar of honderd te hebben.
Hoe was de zoektocht vandaag in Knokke ?Ik weet het niet want ik was in de Picardie,k'heb daar een abonnement.Ik heb leuk gevonden,jij waarschijnlijk ook.GR Pascal

Hoe was de zoektocht vandaag in Knokke ?Ik weet het niet want ik was in de Picardie,k'heb daar een abonnement.Ik heb leuk gevonden,jij waarschijnlijk ook.GR Pascal
strandjutters
Hey!
Ik had vandaag geen auto ter beschikking. Mijn vrouw ging naar een vriendin in Houten. Aanstaande zaterdag gaan we samen. We vertrekken vroeg, tij is 10 uur op zijn best! Op zoek naar een staarttrivia en Trivia cf angliae.
Ik had vandaag geen auto ter beschikking. Mijn vrouw ging naar een vriendin in Houten. Aanstaande zaterdag gaan we samen. We vertrekken vroeg, tij is 10 uur op zijn best! Op zoek naar een staarttrivia en Trivia cf angliae.
- strandjutters
- Been thanked: 3 times