Trivia's
Trivia's
Hoi,
Mogelijk komen er in Knokke 2 nieuwe soorten voor. Om zeker te zijn dat dit niet Trivia angliae en Trivia avellana uit de Crag formatie van Engeland zijn, heb ik in samenwerking met Dirk Feshe het Britse natuurhistorische museum om holotypes gevraagd. Wanneer het 1 of 2 nieuwe soorten zijn mag ik ze een naam geven(beschrijven) Momenteel ben ik bezig om een manuscript te schrijven om Knokke te introduceren. Dit alles is samenwerking met Dirk. Foto's volgen.
Groetjes Bram
Mogelijk komen er in Knokke 2 nieuwe soorten voor. Om zeker te zijn dat dit niet Trivia angliae en Trivia avellana uit de Crag formatie van Engeland zijn, heb ik in samenwerking met Dirk Feshe het Britse natuurhistorische museum om holotypes gevraagd. Wanneer het 1 of 2 nieuwe soorten zijn mag ik ze een naam geven(beschrijven) Momenteel ben ik bezig om een manuscript te schrijven om Knokke te introduceren. Dit alles is samenwerking met Dirk. Foto's volgen.
Groetjes Bram
Antw: Trivia\'s

Hoi,
Hierbij de foto's van species I en II. Ze wijken af van de andere soorten betreft de brede uiteinden, ribben die plat zijn en de tussenribben die breed zijn en ook afgevlakt.
Groetjes Bram
Antw: Trivia's
Hoi,
Momenteel is het Britse natuurhistorisch museum ingelicht, evenals de curator van het Norfolk museum. Gevraagd is om foto's en eventueel exemplaren te sturen ter vergelijking van de gevonden trivia's. Daarnaast heb ik ook diverse verzamelaars van Crag formatie schelpen gevraagd of zij trivia's in de collectie bezitten en willen fotograferen. Ook een verzamelaar en beschrijver van fossiele schelpen Josef Greco werkt mee aan dit onderzoek. Het kan dus zo zijn dat er forumgenoten een nieuwe soort in de collecie hebben, zonder dit zeker te weten. Mocht je trivia's hebben kan je altijd een foto maken zoals 2e bericht, dus meerdere aanzichten. Ik ze determineren of eventueel doorsturen.
Groetjes Bram
Momenteel is het Britse natuurhistorisch museum ingelicht, evenals de curator van het Norfolk museum. Gevraagd is om foto's en eventueel exemplaren te sturen ter vergelijking van de gevonden trivia's. Daarnaast heb ik ook diverse verzamelaars van Crag formatie schelpen gevraagd of zij trivia's in de collectie bezitten en willen fotograferen. Ook een verzamelaar en beschrijver van fossiele schelpen Josef Greco werkt mee aan dit onderzoek. Het kan dus zo zijn dat er forumgenoten een nieuwe soort in de collecie hebben, zonder dit zeker te weten. Mocht je trivia's hebben kan je altijd een foto maken zoals 2e bericht, dus meerdere aanzichten. Ik ze determineren of eventueel doorsturen.
Groetjes Bram
Antw: Antw: Trivia's
Ik denk juist van wel. Grote kans dat deze hoogst waarschijnlijk nieuwe soorten ook tussen zijn trivia's zitten.Duys schreef:
Dat zal Strandjutters niet graag horen, denk ik zo!
Duys
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Klinkt goed, Bram! Hou ons op de hoogte van de vooruitgang.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- strandjutters
Klinkt inderdaad goed,een onderzoek doen over trivia's die hij van mij heeft gekregen,30 stuks.De gene die hij zelf heeft gevonden in de opspuiting van Maart komen van de Reuttelbank,dit is ten Noord westen van Kokzijde en hebben met de trivia's van Knokke niets te maken,Naturalis is al ingelicht,de mensen van dit onderzoek zullen mogen kiezen,meewerken met mijn verzameling van nu al 7000 stuks of gun bezighouden met 30 stuks die hij van mij geeft gekregen,en er zat zeker niets speciaals in.GR Pascal
strandjutters
- strandjutters
Hallo Brammiej,als die twee die je afbeeld,de andere soorten zijn,is dit voor mij een meevaller,ik heb er duizende van en zal er een mooie stuiver aan verdienen,dan mogen ze alle testudenellas gratis komen ophalen bij mij.Gr Pascal
strandjutters