...Proetus en Gerastos??
-
Antw: ...Proetus en Gerastos??
Bedankt Pascal,
Ja die Gerastos zit redelijk in de weg om aan die Dia zijn pygidium te geraken.
We lossen dat wel op. Maar die Gerastos blijft daar mooi zitten hoor.
Ja die Gerastos zit redelijk in de weg om aan die Dia zijn pygidium te geraken.
We lossen dat wel op. Maar die Gerastos blijft daar mooi zitten hoor.
Tim,
dit ziet er mooier en mooier uit. Het wordt een topstuk.
Lugo
Lugo
Panta rhei
Heraclites
Heraclites
-
Antw: Antw: ...Proetus en Gerastos??
Bedankt luc, vandaag geen tijd gehad. Samen met Kevin op pad geweest en een topdagje gehadLugo schreef:
Tim,
Lugo

- strandjutters
- Been thanked: 3 times
-
Heb besloten om Het pygidium van de Dia niet vrij te leggen. Het risico is te groot.
De Gerastos zit aan de andere kant en zou kunnen afbreken of erger door midden breken.
Ook is het risico groot dat de linker genale stekel van de Dia zou kunnen afbreken en wil het risico niet nemen. Ga hem zo afwerken als hij is. Wacht enkel nog op een grinder om de matrix te bewerken. Dus deze volgt later.
Heb 2 volgende projecten klaarliggen. Ik heb deze 2 speciaal gekozen ter oefening. De eene met waarschijnlijk heel slechte scheiding. En waarvan ik de schaal terug op de trilo moet verlijmen en de ander om delicate schaal te preppen en deze soort te proberen.
De stukken zijn.
Een hollardops van offaten die in stukken ligt, waar de schaal in het tegenstuk is blijven hangen.
Dit beloofd al niet veel goeds qua scheiding.
De 2de is een scutellum van issimour
[Bewerkt door suffeleersT op 05-04-2016 om 13:15 NL]
[Bewerkt door suffeleersT op 05-04-2016 om 13:20 NL]
De Gerastos zit aan de andere kant en zou kunnen afbreken of erger door midden breken.
Ook is het risico groot dat de linker genale stekel van de Dia zou kunnen afbreken en wil het risico niet nemen. Ga hem zo afwerken als hij is. Wacht enkel nog op een grinder om de matrix te bewerken. Dus deze volgt later.
Heb 2 volgende projecten klaarliggen. Ik heb deze 2 speciaal gekozen ter oefening. De eene met waarschijnlijk heel slechte scheiding. En waarvan ik de schaal terug op de trilo moet verlijmen en de ander om delicate schaal te preppen en deze soort te proberen.
De stukken zijn.
Een hollardops van offaten die in stukken ligt, waar de schaal in het tegenstuk is blijven hangen.
Dit beloofd al niet veel goeds qua scheiding.
De 2de is een scutellum van issimour
[Bewerkt door suffeleersT op 05-04-2016 om 13:15 NL]
[Bewerkt door suffeleersT op 05-04-2016 om 13:20 NL]