Help....
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Help....
Oei... Die dag staat er ook een toch van de BVP op het programma. Ik vrees dat ik moeilijk zal kunnen kiezen. Misschien de zondag of het weekend erna (begin vd paasvakantie?)
Ik weet het, ik doe al direct moeilijk.
*schaamt zich een beetje*
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Antw: Help....
Hoi Frederic,frederik schreef:
Oei... Die dag staat er ook een toch van de BVP op het programma. Ik vrees dat ik moeilijk zal kunnen kiezen. Misschien de zondag of het weekend erna (begin vd paasvakantie?)
de datum staat nog niet definief vast, het was maar een ideetje...Dat zijn dus dingen die we kunnen aanpassen, een week later kan ook, of vroeger... Maar nu hebben we de kans om uit te pluizen wat het beste zou uitkomen voor iedereen.
Waar gaat die dag door, Ben wel lid,maar nog nooit naar een BVP-dag gegaan
*nu schaam ik mij een beetje*
Greetz, bert
Greetz, Bert
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Rumelange, Luxemburg. Ben ook nog nooit meegeweest met de BVP.
*schaamt zich nog harder terug*

*schaamt zich nog harder terug*

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Anthonie
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 31 times
- Contacteer:
Hallo Frederik ik wist niet dat je ook lid was van de B.V.P.
Het gaat er niet erg goed de laatste tijd Voorzitter en penningmeester zijn weg das jammer
misschien kunnen we samen is afspreken om naar een vergadering te gaan (als ons dat past)
bye Anthonie
Het gaat er niet erg goed de laatste tijd Voorzitter en penningmeester zijn weg das jammer
misschien kunnen we samen is afspreken om naar een vergadering te gaan (als ons dat past)
bye Anthonie
* Scientia et Miratio *
mill lijkt mij erg geschikt. ongeveer even ver voor iedereen. maaaaarrrrr::: moeten we toestemming vragen??
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Casper schreef:
mill lijkt mij erg geschikt. ongeveer even ver voor iedereen. maaaaarrrrr::: moeten we toestemming vragen??
Groeten, Casper
Hoi Casper
Kijk eens onder vindplaatsen discussie Mill: update door de Dinodollsjes...
daar staat alle info over Mill, aanmelden enzo...
Greetz, Bert
Greetz, Bert
niet toestemming vragen dus.....
zou ik ook niet doen als ik daar aleen of met mijn vader heen zou gaan maar ik vind een meeting een ander verhaal. het zou helemaal mislukken als we niet binnen zouden kunnen komen. we moeten dus OF een reservegroeve bedenken OF we moeten bereid zijn te vechten.
ik zou het erg jammer vinden als het niet mag maar velen van ons zullen redelijk ver reizen en dan is het jammer als we daar weggejaagd worden. vooral met zo\'n grote groep is die kans wel wat groter. bovendien: als het verboden is en er komen toch veel mensen zoeken zou de kans nog wel eens kunnen bestaan dat ewr strengere maatregelen komen en het voortaan onmogelijk wordt daar te zoeken. aan de andere kant: als we toestemming vragen kunnen we niet meer onwetend doen en MOETEN we wel ergens anders heen als het niet mag.
Groeten, Casper
zou ik ook niet doen als ik daar aleen of met mijn vader heen zou gaan maar ik vind een meeting een ander verhaal. het zou helemaal mislukken als we niet binnen zouden kunnen komen. we moeten dus OF een reservegroeve bedenken OF we moeten bereid zijn te vechten.
ik zou het erg jammer vinden als het niet mag maar velen van ons zullen redelijk ver reizen en dan is het jammer als we daar weggejaagd worden. vooral met zo\'n grote groep is die kans wel wat groter. bovendien: als het verboden is en er komen toch veel mensen zoeken zou de kans nog wel eens kunnen bestaan dat ewr strengere maatregelen komen en het voortaan onmogelijk wordt daar te zoeken. aan de andere kant: als we toestemming vragen kunnen we niet meer onwetend doen en MOETEN we wel ergens anders heen als het niet mag.
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Lijkt me leuk, maar wel flink vooruit plannen, dan kan ik agendatechnisch e.a. regelen + oppas voor de kinderen etc.tineke schreef:
je kan ook mergelgroeve t rooth doen kunnen jullie bij ons thuis verzamelen
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
maar hoe laat hadden we in gedachten dan??? als ik er om kwart voor tien moet zijn moet ik om 4 uur mijn nest uit.
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!