nep-fossielen
Antw: nep-fossielen
ik ga hem gewoon ruilen. de verkopers hadden gezegd dat ik hem kon ruilen en als ze nu zeggen dat het niet meer kan verzin ik wel wat anders.
dank voor de hulp.
Groeten, Casper
dank voor de hulp.
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Antw: Antw: nep-fossielen
Misschien moeten we de naam van de handelaar publiceren, een soort zwarte lijst samenstellen. Wat denken jullie hiervan?Casper schreef:
ik ga hem gewoon ruilen. de verkopers hadden gezegd dat ik hem kon ruilen en als ze nu zeggen dat het niet meer kan verzin ik wel wat anders.
dank voor de hulp.
Groeten, Casper
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Antw: Antw: Antw: nep-fossielen
Doen! Zowel van de betrouwbare als de slechte handelaars. Want als je Euro\'s wil spenderen moet dit op een eerlijke manier gebeuren!Maarten schreef:Misschien moeten we de naam van de handelaar publiceren, een soort zwarte lijst samenstellen. Wat denken jullie hiervan?Casper schreef:
dank voor de hulp.
Groeten, Casper
nee, ik denk dat de handelaren van wie ik dit heb gekocht gewoon niet beter wisten dan dat ze echte fossielen verkochten hoor!
daarom geef ik de naam nu niet, alleen als blijkt dat ze hem niet willen ruilen. op dat moment zijn ze onbetrouwbaar, want ze hadden gezegd dat dat mocht.
Groeten, Casper
daarom geef ik de naam nu niet, alleen als blijkt dat ze hem niet willen ruilen. op dat moment zijn ze onbetrouwbaar, want ze hadden gezegd dat dat mocht.
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Hmmm... ik denk dat je, voor je namen van handelaren hier neerpost die niet te vertrouwen zouden zijn, dit best eerst overlegt met Herman.
En zoals je hoger al hebt gezegd, er zijn ook handelaars die niet weten dat ze valse trilobieten verkopen (ik denk zelfs de meerderheid van de handelaars die niet via internet verkopen): die kopen gewoon lukraak een goedkoop lot trilo\'s uit Marokko.
Ik heb hier overigens ook ne valse liggen denk ik
dezelfde soort als Casper.
En zoals je hoger al hebt gezegd, er zijn ook handelaars die niet weten dat ze valse trilobieten verkopen (ik denk zelfs de meerderheid van de handelaars die niet via internet verkopen): die kopen gewoon lukraak een goedkoop lot trilo\'s uit Marokko.
Ik heb hier overigens ook ne valse liggen denk ik

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
ohja: was ik nog vergeten: hij lijkt erg veel op een prionopeltis, erg goed nagemaakt behalve dat hij enkele centimeters te groot is voor een prionopeltis.
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
In Gea 2004 nr. 4 (pagina\'s 132-135) staat een artikeltje dat ik samen met Paul Hille geschreven heb over trilobietenfalsificaties. Hopelijk is dat van nut voor de pagina over vervalsingen.
Allart
Allart
ik heb mijn \"prionopeltis\" ff getest, maar hij smelt absoluut niet. ook al is de naald roodgloeiend en smelt de naald zelf bijna. deze trilo zou uit erfoud komen, en ik zag daar laatst op de themadag ook een paar trilobieten vandaan. deze waren iets lichter dan de mijne maar leken er wel op wat materiaal betreft. ook het gesteente was van dezelfde soort. misschien toch niet helemaal nep? of misschien gewoon op de steen gezet maar wel echt?
Groeten, Casper
dit is het adres: http://www.xs4all.nl/~pr5oost/geleedpotigen.htm
[Bewerkt door Casper op 25-02-2005 om 17:27 NL]
Groeten, Casper
dit is het adres: http://www.xs4all.nl/~pr5oost/geleedpotigen.htm
[Bewerkt door Casper op 25-02-2005 om 17:27 NL]
Post mortem we sort 'em!
Antw: Antw: nep-fossielen
Hoi Herman,webmaster schreef:
Bedankt! Ik heb hem ontvangen. Je zult er binnenkort het resultaat van zien.
Heb je al iets kunnen doen met die PDF-file over het herkennen van vervalsingen bij trilobieten?
Greetz, bert
Greetz, Bert