Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei @Romy&Martijn
Jullie zijn van harte welkom. Ik heb dat weekend vrij!!romi113 schreef:
Hey GJ
WIj hebben je laatst gemaild. Klopt je mailadres nog? Wij willen nl afspreken voor zaterdag 24 april om koffie bij jou te komen drinken om ongeveer 10 uur (kan iets eerder of iets later zijn ivm verkeer).
groetjes Robert en Mirjam
Tot Dan!!
Ps: Martijn: kwam jij nu donderdag al. Ik moet een extra weekenddienst draaien wil ik donderdag vrij kunnen nemen. Geef me dit weekend nog even bericht wanneer je komt (per mail).
Groet
Gerrit
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Antw: Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei
Beste Erik en vele andere Hannover-gangers!
Arend en ik laten het afweten deze keer. Maar voor ons niet getreurd want wij gaan in dezelfde periode naar Ault aan de Noord-Franse kust.
Nieuwelingen kunnen nog steeds de groeve van Teutonia bekijken op http://www.vannoort.nu/Teutonia.wmv
Succes allemaal! Martin
Arend en ik laten het afweten deze keer. Maar voor ons niet getreurd want wij gaan in dezelfde periode naar Ault aan de Noord-Franse kust.
Nieuwelingen kunnen nog steeds de groeve van Teutonia bekijken op http://www.vannoort.nu/Teutonia.wmv
Succes allemaal! Martin
Antw: Antw: Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei @Gerrit Jan
Gerrit-Jan schreef:Jullie zijn van harte welkom. Ik heb dat weekend vrij!!romi113 schreef:
Hey GJ
WIj hebben je laatst gemaild. Klopt je mailadres nog? Wij willen nl afspreken voor zaterdag 24 april om koffie bij jou te komen drinken om ongeveer 10 uur (kan iets eerder of iets later zijn ivm verkeer).
groetjes Robert en Mirjam
Tot Dan!!
Ps: Martijn: kwam jij nu donderdag al. Ik moet een extra weekenddienst draaien wil ik donderdag vrij kunnen nemen. Geef me dit weekend nog even bericht wanneer je komt (per mail).
Groet
Gerrit
Hoi GJ leuk dat je thuis bent dat weekend. Zou je ons je adres nog even willen mailen?
groetjes en tot gauw
Robert en Mirjam
[Bewerkt door romi113 op 09-04-2010 om 17:13 NL]
Groningse afdeling van de Brabantse Bende
Antw: Antw: Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei
Bedankt Martin. Jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn deze keer. I.i.g veel succes aan de Noord Franse Kustlijn. En ben benieuwd naar eventuele vondsten.mvnoort schreef:
Beste Erik en vele andere Hannover-gangers!
Succes allemaal! Martin
-
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 8 times
Bij deze nog twee vondsten van het afgelopen weekend, om de twijfelaars over de streep te trekken

1. Bathrotomaria regalis, 5 cm
2. Ontrolde ammoniet, 11 cm. Determinatie is lastig.
Groeten,
Marcel
Mooi geprepareerd Marcel!!!marcelwissink schreef:
Bij deze nog twee vondsten van het afgelopen weekend, om de twijfelaars over de streep te trekken
1. Bathrotomaria regalis, 5 cm
2. Ontrolde ammoniet, 11 cm. Determinatie is lastig.
Groeten,
Marcel

Zijn er nog mensen die intresse hebben in het weekend Hannover? We zitten op 12 personen. Dus er is nog plaats 

- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Mijn vriendin gaat wellicht ook nog mee. Ik zal haar een spoedcursus nederlands geven!Erik-B schreef:
Zijn er nog mensen die intresse hebben in het weekend Hannover? We zitten op 12 personen. Dus er is nog plaats
Ps: wordt het weer dezelfde camping? Heb je al gereserveerd?
Groet
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Pps: heeft er nog iemand een geologenhamer en een tent. Ik heb beiden nog in Nederland opgestald liggen (oh oh wat do...)
Gewone hamers heb ik wel maar dat is lang niet zo fijn.
Groet
Gewone hamers heb ik wel maar dat is lang niet zo fijn.
Groet
Antw: Antw: Antw: Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei
Hoi Gerrit Jan.Ja is weer Birkensee.Leuk dat je vriendin misschien ook mee gaat.Iedereen moet zelf even reserveren. Maar heb doorgegeven dat we met ongeveer 15 tot 20 personen komen. Hier de link > http://www.camping-birkensee.de/show.phpGerrit-Jan schreef:Mijn vriendin gaat wellicht ook nog mee. Ik zal haar een spoedcursus nederlands geven!Erik-B schreef:
Ps: wordt het weer dezelfde camping? Heb je al gereserveerd?
Groet