Zomervakantie 2012, op ammonietenjacht in Frankrijk
Antw: Antw: Zomervakantie 2012, op ammonietenjacht in Frankrijk
Je hebt een mooie voorzet gegevenEverhardus schreef:
Thanx, was ook inspirerend bedoeld + hopelijk krijgen we weer wat meer van dit soort verhalen want dat werd in een grijs verleden nog wel eens gedaan........
gr,Marcel

Antw: Zomervakantie 2012, op ammonietenjacht in Frankrijk
Erg genoten van dit schitterende verslag. Inderdaad heel inspirerend ,helemaal met zulke topvondsten!
Groet,
Maestro
Groet,
Maestro
Hallo Marcel, "beide oogjes" slaat op het gegeven dat de tekst dat je de ogen sluit 2 keer is weergegeven...
De pyrietammoniet is, denk ik, Phlyseogrammoceras rouvillei, maar het kan ook een Podagrosite zijn.
Qua stratigrafie is de Phlyseo waarschijnlijker.
groeten, Bert
De pyrietammoniet is, denk ik, Phlyseogrammoceras rouvillei, maar het kan ook een Podagrosite zijn.
Qua stratigrafie is de Phlyseo waarschijnlijker.
groeten, Bert
Elbert
- Everhardus
Mooi Bert, kan ik weer mee verder.....
Overigens begint mijn computer kuren te vertonen, ofwel de site zelf heeft mankementen, want ik kreeg dat dubbel geplaatste bericht niet weg.....
Gr,Marcel
Overigens begint mijn computer kuren te vertonen, ofwel de site zelf heeft mankementen, want ik kreeg dat dubbel geplaatste bericht niet weg.....
Gr,Marcel
- Everhardus
Ik hou het voorlopig toch maar op mijn eerste ingeving namelijk Podagrosites. Lastig, vooral ook omdat afbeeldingen in de literatuur verre van ideaal zijn...
Gr,Marcel
Gr,Marcel