Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei
Dag Erik
Ik zou ook graag willen aansluiten bij deze fossielenbende. Het kan zijn dat ik nog één van mijn zoons meeneem.
Hb je enig idee over de toegangskosten van de groeve?
Moet ik zelf nog een plekje reserveren op de camping of valt dit onder jou groep van 20 personen?
Ik zou ook graag willen aansluiten bij deze fossielenbende. Het kan zijn dat ik nog één van mijn zoons meeneem.
Moet ik zelf nog een plekje reserveren op de camping of valt dit onder jou groep van 20 personen?
Robert Mensink
Antw: Antw: Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei
Hoi Robert,je/jullie zijn van harte welkom. Bezoek van de groeves is gratis. Voor de camping moet je zelf even reserveren.>Fossielenzoeker schreef:
Dag Erik
http://www.camping-birkensee.de/show.php
Ik heb ze geinformeerd dat we met een redelijke groep komen. Dus er is plaats genoeg(nooit problemen mee gehad)zou het leuk vinden als medetukker dat je er ook bij bent

- Gerrit-Jan
- Contacteer:
..en mss nog eens het programma!romi113 schreef:
Hoi Erik,
Misschien is het leuk om even een lijst te plaatsen van wie er nu allemaal komen.
groetjes Mirjam en Robert
Heb er zin in!!!
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Programma:
Höver zaterdag 1 mei 10 tot 3 uur.
Misburg zondag 2 mei 9 tot 6 uur.
Höver zaterdag 1 mei 10 tot 3 uur.
Misburg zondag 2 mei 9 tot 6 uur.
- Spongebob
- Has thanked: 418 times
- Been thanked: 637 times
Bij de groeve te Höver heb ik elke keer moeten betalen. De laatste keer was het € 3,- geloof ik.Erik-B schreef:
Bezoek van de groeves is gratis.
Er is daar ook toezicht door de APH. Ik denk dat de inkomsten in hun clubkas terechtkomen.
Vroeger verdween het geld in de overall van één der werknemers.
Time fades away (Neil Young)
In de brief van Holcim staat niks over een bijdrage.Ik denk idd dat dit een bijdrage voor de vrijwilligers van de APH is voor toezicht etc. Bij Misburg is dit iig niet het gevalSpongebob schreef:Bij de groeve te Höver heb ik elke keer moeten betalen. De laatste keer was het € 3,- geloof ik.Erik-B schreef:
Bezoek van de groeves is gratis.
Er is daar ook toezicht door de APH. Ik denk dat de inkomsten in hun clubkas terechtkomen.
Vroeger verdween het geld in de overall van één der werknemers.
- Supergraver
Geluk bij een ongeluk!
Ik heb vandaag te horen gekregen dat van de 3 dagen cursus in Denemarken er twee komen te vervallen. Dus nu heb ik van dinsdag al de mogelijkheid om op fossielen te jagen.
Kom even met aanbevelingen en opties, wie zijn er al en wat en waar kunnen we afspreken.
@GJ ik kom zowiezo naar jou op woensdag of had jij nog een ander voorstel?
Gr
Martijn
Kom even met aanbevelingen en opties, wie zijn er al en wat en waar kunnen we afspreken.
Gr
Martijn
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Geluk bij een ongeluk!
Nee, woensdag avond is ok. Heb nog een tussendienst (tot 20.00). Ben rond half negen thuis maar mijn ouders zullen er dan al zijn. Die komen babysitten.Supergraver schreef:
Gr
Martijn
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- sharkteethrene
Antw: Antw: Geluk bij een ongeluk!
Op jullie? lol lol.Gerrit-Jan schreef:Nee, woensdag avond is ok. Heb nog een tussendienst (tot 20.00). Ben rond half negen thuis maar mijn ouders zullen er dan al zijn. Die komen babysitten.Supergraver schreef:
Gr
Martijn
Groet
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!