Werkvoertuig?
Werkvoertuig?

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier, ik verzamel gewoonlijk opgezette dieren, sinds kort ben ik mij gaan interesseren voor fosielen. Dit is gekomen nadat ik een megalodon tand zag op martplaats en ik er wat over opgezocht heb.Ik he hem gekocht en als het goed is krijg ik hem deze dagen binnen. Ik heb een aantal jaren geleden een soort pijlachtige vuursteen gevonden en altijd afgevraagd of het hier gaat om een echt werktuig van vroeger. Vindplaats Drenthe. Ik ben benieuwd wat jullie erover kunnen vertellen, of hij echt is of zo gevormd is door de lange verblijftijd in de grond.
Gr.
- Spongebob
- Has thanked: 420 times
- Been thanked: 640 times
Antw: Werkvoertuig?
Welkom op het forum, Laurens.
Ik zie er eerlijk gezegd geen werktuig in. Toevallig een pijlvorm als je de steen vanaf een bepaalde zijde fotografeert.
Ben benieuwd naar je megalodon.
Ik zie er eerlijk gezegd geen werktuig in. Toevallig een pijlvorm als je de steen vanaf een bepaalde zijde fotografeert.
Ben benieuwd naar je megalodon.
Time fades away (Neil Young)
Het is al een tijdje geleden maar denken anderen hier ook zo over?
Bedankt alvast
Groetjes
Bedankt alvast
Groetjes
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Ik alvast wel. Vanop foto is het moeilijk helemaal uit te sluiten, maar het lijkt me eerder een toevallige gelijkenis dan een echte afslag.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Me too;)
De randen zijn ook glad, wat je bij een afslag niet zou verwachten. De steen is niet bewerkt.
Groet
De randen zijn ook glad, wat je bij een afslag niet zou verwachten. De steen is niet bewerkt.
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
jaja duidelijk!;) binnenkort kom ik met een foto van een echte pijlpunt, tenminste morgen ga ik een zoekpoging wagen.
Groetjes
Groetjes
- Supergraver
WerkVOERtuig???
Dan mis ik de banden, motor, stuur, en nog heel veel meer
LOL
Gr
Martijn
Dan mis ik de banden, motor, stuur, en nog heel veel meer

Gr
Martijn

Haha ja klopt, ik dacht als niemand er iets van zegt dan laat ik het lekker zo;)
Vanmiddag heb ik nog wat gezocht in Drenthe helaas geen pijlpunt gevonden wel een hele mooi kwartssteen. Tenminste als het er een is?Hij geeft prachtige kleuren in het zonlicht.
Groetjes