Ik snap iets niet??
Ik snap iets niet??
Er moet me iets van het hart. Er is een poll geweest waar de fossiel-net najaarsexcursie 2010 heen zou moeten gaan. Engeland scoorde hier hoog. Dan zjn er mensen die dit gaan organiseren in de hersftvakantie(engeland is in 1 dag/weekend nu eenmaal minder makkelijk te doen) en wel van 23-31 oktober. Wordt er tegelijkertijd door iemand anders een weekendtrip georganiseerd van 22-25 oktober en aanmeldingen hiervoor loopt storm terwijl volgens de poll Duitsland niet zo in trek zou zijn. Deze trip overlapt vervolgens met de Engeland-trip qua tijd. Kan iemand me dit uitleggen? Ik vind het namelijk allemaal heel bijzonder.
gr
pearl
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
Antw: Ik snap iets niet??
Hoi Pearl,
Wij zijn blij dat je dit bericht hebt geplaatst, ook wij snappen dit niet.
Op dit moment zijn Dominique en wij druk bezig met het uitzoeken van vindplaatsen en mogelijkheden om te overnachten.
Tevens vinden wij ook dat weinig mensen zich hebben aangemeld. N.a.v. de poll was er wel degelijk animo voor Engeland. En zoals jij als gezegd hebt Engeland doe je niet in 1 of 2 dagen.
Wij vinden het v.n.l. jammer dat ons, als organisatie van de excursie niet van te voren is meegedeeld dat men dit in dezelfde periode wil doen als onze excursie.
Wij hadden nog niet hierop gereageerd omdat wij beleefd willen blijven en geen problemen willen veroozaken.
Wij gaan gewoon door met de organisatie, ongeacht wat anderen doen. Engeland gaat gewoon door, misschien gaan er dan wel niet zoveel mee maar we gaan er een gezellige excursie van maken.
enige highlights:
Sheppey Island
Hastings
Folkstone
en een aantal groeves.
groetjes Robert en Mirjam
Wij zijn blij dat je dit bericht hebt geplaatst, ook wij snappen dit niet.
Op dit moment zijn Dominique en wij druk bezig met het uitzoeken van vindplaatsen en mogelijkheden om te overnachten.
Tevens vinden wij ook dat weinig mensen zich hebben aangemeld. N.a.v. de poll was er wel degelijk animo voor Engeland. En zoals jij als gezegd hebt Engeland doe je niet in 1 of 2 dagen.
Wij vinden het v.n.l. jammer dat ons, als organisatie van de excursie niet van te voren is meegedeeld dat men dit in dezelfde periode wil doen als onze excursie.
Wij hadden nog niet hierop gereageerd omdat wij beleefd willen blijven en geen problemen willen veroozaken.
Wij gaan gewoon door met de organisatie, ongeacht wat anderen doen. Engeland gaat gewoon door, misschien gaan er dan wel niet zoveel mee maar we gaan er een gezellige excursie van maken.
enige highlights:
Sheppey Island
Hastings
Folkstone
en een aantal groeves.
groetjes Robert en Mirjam
Groningse afdeling van de Brabantse Bende
Ik zie niet het probleem. De meesten hebben van tevoren aan gegeven, dat een week naar Engeland te duur/te lang is. Daarbij heet het andere topic Fossiel.Net week. En dat is dit tripje zeker niet.1 dag heenreis.2dagen zoeken, en maandag weer naar huis. Daarnaast was het de bedoeling om het weekend van 30/31 okt te gaan. Maar omdat de mensen van het pension dan zelf op vakantie zijn. Heb ik het een week vervroegd. Ook omdat er dan misschien toch nog in Sengenthal gezocht kan worden. Een week later kon dat zowiezo niet omdat degene die de trips organiseert, dan zelf op de Münchener mineraltage beurs staat(zoek de datums maar op). Raar dat vorig jaar geen enkel geluid van kritiek was tijdens het weekje naar Denemarken. Toen was er ook een weekend Hannover.
@ Erik
Misschien snappen wij het ook wel niet.
Vorig jaar was Hannover het weekeinde voor de fossiel.net excursie. Waarna een aantal Hannovergangers op doorreis gingen naar Denemarken. Wij kunnen het weten wij waren er zelf bij.
Dit jaar is de bedoeling om naar Engeland te gaan. Dus als je dat weekeinde voorafgaande de excursie een trip naar CBN zou plannen is het iets heel anders. Dit ligt dan op de route voor degenen die ook naar Engeland willen gaan.
De poll , zoals Pearl al zei, kwam uit op Engeland. En Engeland doe je nu eenmaal niet in één of twee dagen (net als Denemarken).
Tevens vinden wij het niet erg dat je iets organiseerd maar je had ons wel even van te voren kunnen inlichten.
MVG Robert en Mirjam
Misschien snappen wij het ook wel niet.
Vorig jaar was Hannover het weekeinde voor de fossiel.net excursie. Waarna een aantal Hannovergangers op doorreis gingen naar Denemarken. Wij kunnen het weten wij waren er zelf bij.
Dit jaar is de bedoeling om naar Engeland te gaan. Dus als je dat weekeinde voorafgaande de excursie een trip naar CBN zou plannen is het iets heel anders. Dit ligt dan op de route voor degenen die ook naar Engeland willen gaan.
De poll , zoals Pearl al zei, kwam uit op Engeland. En Engeland doe je nu eenmaal niet in één of twee dagen (net als Denemarken).
Tevens vinden wij het niet erg dat je iets organiseerd maar je had ons wel even van te voren kunnen inlichten.
MVG Robert en Mirjam
Groningse afdeling van de Brabantse Bende
- Supergraver
Ik zal het voor wat mij betreft even toelichten.
Zoals ik al vaker heb aangegeven, wil ik heel graag naar Engeland. Wilde ook deze excursie graag mee.
Vanuit Noorwegen dacht ik dat een bootreis een goede optie zou zijn. Niets bleek minder waar. 24 uur varen en dan heb ik het niet eens over de reiskosten. Andere optie zou zijn om te rijden samen met GJ. Wederom tijd, werkdruk, de kotertjes thuis, you name it.
Hetzelfde vwb USA, ik durf de mensen daar en ook Paul maar geen false hoop te geven, het komt er geowon niet van.
Ik ben al heel blij als ik af en toe in combinatie met zakelijke of persoonlijke reisen een paar dagen ergens kan hakken
@Robert en Mirjam
Ik heb zelf ook al eens ondervonden hoe frustrerend het kan zijn, wanneer er zo weinig animo is voor een excursie.
succes!
Martijn
Zoals ik al vaker heb aangegeven, wil ik heel graag naar Engeland. Wilde ook deze excursie graag mee.
Vanuit Noorwegen dacht ik dat een bootreis een goede optie zou zijn. Niets bleek minder waar. 24 uur varen en dan heb ik het niet eens over de reiskosten. Andere optie zou zijn om te rijden samen met GJ. Wederom tijd, werkdruk, de kotertjes thuis, you name it.
Hetzelfde vwb USA, ik durf de mensen daar en ook Paul maar geen false hoop te geven, het komt er geowon niet van.
Ik ben al heel blij als ik af en toe in combinatie met zakelijke of persoonlijke reisen een paar dagen ergens kan hakken

@Robert en Mirjam
Ik heb zelf ook al eens ondervonden hoe frustrerend het kan zijn, wanneer er zo weinig animo is voor een excursie.
succes!
Martijn
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Mij gaat het ook zo. Momenteel weet ik niet of ik de reis naar Engeland kan betalen. Mss is het handig om een kostenbegroting te maken. Als Engeland niet gaat lukken ivm werk of kostenplaatje dan is Duitsland wel een "safe" alternatief. Ik mail jullie binnenkort even Robert en Mirjam om het eea toe te lichten. Hoe dan ook vind ik elk initiatief dat iemand een weekend of week organiseerd positief!
Groet
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Is het misschien ook mogelijk om wat meer info te geven over wat er op de locaties gevonden kan worden? Voor mij is Engeland echt wel een optie maar aangezien onze voorkeur toch bij haaientanden ligt hebben vindplaatsen met aanzienlijke kans op het vinden van tanden toch de voorkeur. Misschien dat het dan ook meer deelnemers kan motiveren om mee te gaan.
Een hele week zal er voor ons toch ook niet in zitten maar meer iets van 3 of 4 dagen.
Toch super dat jullie de organisatie op je nemen en er een hoop tijd in steken,
groetjes,
Josine
Een hele week zal er voor ons toch ook niet in zitten maar meer iets van 3 of 4 dagen.
Toch super dat jullie de organisatie op je nemen en er een hoop tijd in steken,
groetjes,
Josine
Josine
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Voor mij is het simpel: ik heb niet voldoende vakantiedagen meer over voor een weektrip, en ook niet om die maandag van het 'duits' weekend nog waar te maken.
Ik blijf dus -helaas- thuis.
Ik blijf dus -helaas- thuis.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
-
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 8 times
Ik heb ook voor Engeland gestemd, en was ook zeker van plan de hele week mee te gaan. Door werkdruk en financiele tegenvallers gaat het mij helaas ook niet lukken.
Hoewel we bijna elke maand wel ergens een compleet weekend zoeken, melden we dit bijna nooit vooraf op dit forum. Dat dit nu wel gebeurd is, is eigenlijk toeval.
Het was zeker niet de bedoeling om een "concurerend weekend" te organiseren, of om een weekend voor een grote groep te organiseren. Wat georganiseerd is/wordt is een slaap plek, en evt een reservering voor Sengenthal. Verder worden alleen groeves bezocht waar we zonder toestemming naar binnen kunnen, of groeves waarvan we het personeel goed genoeg kennen.
Het aantal potentiele deelnemers voor een bezoek aan zuid Duitsland lijkt me, gezien het aantal reacties, trouwens redelijk beperkt, en geen echte concurentie voor de Engeland trip.
Groeten,
Marcel
Hoewel we bijna elke maand wel ergens een compleet weekend zoeken, melden we dit bijna nooit vooraf op dit forum. Dat dit nu wel gebeurd is, is eigenlijk toeval.
Het was zeker niet de bedoeling om een "concurerend weekend" te organiseren, of om een weekend voor een grote groep te organiseren. Wat georganiseerd is/wordt is een slaap plek, en evt een reservering voor Sengenthal. Verder worden alleen groeves bezocht waar we zonder toestemming naar binnen kunnen, of groeves waarvan we het personeel goed genoeg kennen.
Het aantal potentiele deelnemers voor een bezoek aan zuid Duitsland lijkt me, gezien het aantal reacties, trouwens redelijk beperkt, en geen echte concurentie voor de Engeland trip.
Groeten,
Marcel
Ik kan ook niet mee.
De beide uitstappen vallen in periodes van het schooljaar.