verzoek forumbeheer

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Gesloten
Swampy
verzoek forumbeheer

Bericht door Swampy » 04 nov 2010, 21:03

Hallo mensen,

Door een te groot animo kan ik niet accommoderen ben ik bang.
Echt het is onderhand een dagtaak geworden om iedereen te beantwoorden.

Dus heb ik bedacht elke week een x aantal tanden hier te posten met foto en beschrijving en dat men er een bod op kan uitbrengen. (Met een minimaal verkoopbedrag in gedachte)
Dit verkoopbedrag heb ik met Rene v Vliet bepaald en is realistisch te noemen.

Mits dit getolereerd word door het forumbeheer. Ik begrijp dat handel liever word gemeden. Alleen ben ik duideijk geen handelaar maar iemand die besloten heeft z'n verzameling van de hand te doen.
Waarom heb je anders een vraag en aanbod sectie?

Als iemand van forumbeheer mij hier feedback over kan geven kan ik misschien vandaag of morgen wat plaatsen?

Grtz,

Jaap

Swampthing

JunkieXL
Been thanked: 1 time
Antw: verzoek forumbeheer

Bericht door JunkieXL » 04 nov 2010, 21:37

Goed idee, maar oom Ebay praktijken te voorkomen zou een geheim taxatie bedrag per tand een uitkomst kunnen zijn.
Je start laag en de eerste die bij opbod het door jou getaxeerde (geheime) bedrag biedt is de nieuwe eigenaar.

Ander idee is een reversed auction, dwz. hoog inzetten op gezette tijden het bedrag verlagen en de eerste die ja zegt is de nieuwe eigenaar (zou dan wel voor jezelf een minimumbedrag inzetten ander kom jij er niet goed vanaf)

[Bewerkt door JunkieXL op 04-11-2010 om 21:38 NL]

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:

Bericht door Frederik » 04 nov 2010, 21:43

Jaap is zeer zeker geen handelaar, dat klopt, maar ik ben niet meteen gewonnen voor ebay toestanden hier. We bespreken dit even via mail en zullen kijken hoe we dit zullen doen. Bedankt voor de insteek, JunkieXL!

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

JunkieXL
Been thanked: 1 time

Bericht door JunkieXL » 04 nov 2010, 22:00

Goed idee Frederik, daar moet uit te komen zijn en om het forum schoon te houden wellicht enkel bieden per mail (scheelt weel een ellenlang topic).

Swampy

Bericht door Swampy » 04 nov 2010, 22:15

Hallo daar,

Ik had een aantal E-mails ontvangen ivm bovenstaand verzoek.

Ja zo had ik het in gedachte, bieden tot ik om en nabij het bedrag zie wat ik op m'n stickertje heb geschreven.
Diegene die daarop uitkomt kan hem kopen.

Misschien ook een leuk spel aspect.

Grtz,

Jaap

Swampthing

Gesloten