Wie kan mij helpen

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Gesloten
digging for it
Contacteer:
Wie kan mij helpen

Bericht door digging for it » 11 nov 2010, 20:50

Hallo allemaal

Ik wil een maat van mij in Amerika dit jaar een kerstpakketje sturen. Hij heeft al van alles, maar nog totaal geen spul uit Marokko. Dit wil ik dus naar hem opsturen. Heb zelf maar erg weinig van dit materiaal, alleen maar S. pristodontussen en S. bassani (die krijgt hij dus van mij). Verder nog wat otudussen in matrix maar die blijven in mijn verzameling. Heb eigenlijk geen zin om dit op beursen te kopen, maar als iemand nog wat mooie, niet gerepareerde tandjes uit Marokko thuis heeft liggen wil ik deze graag ruilen tegen andere tanden.
Alvast bedankt voor de moeite.

Groeten Patrick

DragonSearcher
Antw: Wie kan mij helpen

Bericht door DragonSearcher » 11 nov 2010, 23:09

Hi Patrick,

ik kan je wel helpen. Je hebt mail :)

Gr Jerry

... Eternity awaits ...

Sara

Bericht door Sara » 16 nov 2010, 23:51

Beste Patrick,

Mijn vader is net terug van Marokko en heeft weer wat nieuwe dingen meegenomen. Aan ruilen doen we niet zo gauw maar voor een klein prijsje kan je veel leuks mee krijgen. En als het echt bij ruilen blijft ben ik heel benieuwd wat je mij te bieden hebt.

MVG Sara

PS ik weet nog niet hoe dit werkt en of je me email adres kunt zien. Anders wil ik je die best geven.

Hallo,
Ik ben Sara 21 jaar en ik verzamel fossielen, al sinds mijn 15e jaar. Een passie die door mijn vader is over gebracht. Ik verzamel en verkoop vooral mosasaurus, dinosaurus en grote haaien tanden. En onder andere trilobieten fossielen.

Johwi
Contacteer:
Antw: Antw: Wie kan mij helpen

Bericht door Johwi » 16 nov 2010, 23:55

sara schreef:
Beste Patrick,

Mijn vader is net terug van Marokko en heeft weer wat nieuwe dingen meegenomen. Aan ruilen doen we niet zo gauw maar voor een klein prijsje kan je veel leuks mee krijgen. En als het echt bij ruilen blijft ben ik heel benieuwd wat je mij te bieden hebt.

MVG Sara

PS ik weet nog niet hoe dit werkt en of je me email adres kunt zien. Anders wil ik je die best geven.
Hoi Sara,
Is daar ook een prijslijstje van met foto's eventueel???

Groeten J&I.

SeeYou!

Sara

Bericht door Sara » 17 nov 2010, 18:44

J&L,

Ik beloof je deze week nog foto's met prijzen te uploaden. Mijn laptop is stuk dus ik moet weer nieuwe foto's maken.

MVG sara

Hallo,
Ik ben Sara 21 jaar en ik verzamel fossielen, al sinds mijn 15e jaar. Een passie die door mijn vader is over gebracht. Ik verzamel en verkoop vooral mosasaurus, dinosaurus en grote haaien tanden. En onder andere trilobieten fossielen.

masteroffossiles
Has thanked: 27 times
Been thanked: 9 times

Bericht door masteroffossiles » 17 nov 2010, 18:53

zit bij wat je vader heeft meegebracht ook nog iets van dinosauriers of botten van mosasaurus?

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:

Bericht door Frederik » 17 nov 2010, 20:26

Graag hier on-topic blijven. Als je Patrick kan verderhelpen, prima. Voor andere zaken maak je best een apart topic aan.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Sara
Antw: Antw: Wie kan mij helpen

Bericht door Sara » 18 nov 2010, 20:35

hallo

ik heb geprobeerd om foto's te sturen maar is niet gelukt..me vrag is mag ik je mail even hebben om meer mogelijk foto's te kunnen sturen.

gr sara

Hallo,

digging for it
Contacteer:

Bericht door digging for it » 19 nov 2010, 13:01

Hoi sara

Als je ingelogd bent kun je links onder de avatar een link vinden met het e-mail adress.

groeten Patrick

Gesloten