Mamoet schedel geveild in Duitsland
Mamoet schedel geveild in Duitsland

Bij een veiling in Gutbernstorf in Kranzberg Duitsland, wordt een mamoet schedel met slagtanden geveild...
Wat mag zo´n schedel kosten? Wat is een redelijke prijs, als ik zou willen bieden?
Op de site www.gutbernstorf.de is de schedel te zien.
Hierbij ook de link
Mammoth skull rare find at Gut Bernstorf auction Jan. 8
acn.liveauctioneers.com
[Bewerkt door Steve op 04-01-2011 om 19:51 NL]
- 0dinofthenorth
Re: Mamoet schedel geveild in Duitsland
Welcome to the forum! I don't know how much the skull would cost. What size is it?
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
Re: Mamoet schedel geveild in Duitsland
Volgens mij staat dit bericht in de verkeerde categorie...
Maar om op je vraag terug te komen;
De richtlijn, zoals in de catalogus staat vermeld) is 45.000,- euro, en dat is wel de prijs waarop ze verkocht worden (een snelle google zoektocht leverde iig een schedel van 48.000 dollar op. Daarnaast ook een slagtand van ruim 13.000 dollar en kiezen van ruim 1000 tel dat bij elkaar op dan zit je op 30.000 en dan moet de schedel er nog bij).
Persoonlijk vindt ik dat veel geld, veel te veel, maar misschien heb je geluk en duikt er niemand op voor dat ding en kan je minder bieden. Reken er maar op dat de minimum verkoop prijs zeker voorbij de 35.000 zal liggen...
Ah well, jouw geld
[Bewerkt door Smaug op 04-01-2011 om 22:30 NL]
Maar om op je vraag terug te komen;
De richtlijn, zoals in de catalogus staat vermeld) is 45.000,- euro, en dat is wel de prijs waarop ze verkocht worden (een snelle google zoektocht leverde iig een schedel van 48.000 dollar op. Daarnaast ook een slagtand van ruim 13.000 dollar en kiezen van ruim 1000 tel dat bij elkaar op dan zit je op 30.000 en dan moet de schedel er nog bij).
Persoonlijk vindt ik dat veel geld, veel te veel, maar misschien heb je geluk en duikt er niemand op voor dat ding en kan je minder bieden. Reken er maar op dat de minimum verkoop prijs zeker voorbij de 35.000 zal liggen...
Ah well, jouw geld

[Bewerkt door Smaug op 04-01-2011 om 22:30 NL]
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
Antw: Mamoet schedel geveild in Duitsland
Ik denk dat de som groter is dan het geheel der delen, ie de prijzen van een schedel, slagtanden en kiezen optellen benadert niet de prijs van het complete exemplaar.
The television man is crazy
Saying we're juvenile delinquent wrecks
Oh man I need tv when I've got t. rex
-David Bowie-
Saying we're juvenile delinquent wrecks
Oh man I need tv when I've got t. rex
-David Bowie-