Dik bot uit slootje in Delft
Dik bot uit slootje in Delft

Ik vond dit bot in de bagger op de kant de sloot hier is laatst gebaggerd. Dit slootje ligt in Delft. Enig idee waarvan het is is? en hoe oud het is?
Groeten Nick,
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
Antw: Dik bot uit slootje in Delft
hey,
dat lichte verkleurinkje doet mij vermoeden dat het niet zo heel oud is. het kan nog steeds uit de romeinse tijd (voor delft niet erg goed mogelijk) of middeleeuwen komen (dat zou nog best kunnen) maar van later is ook mogelijk. het zou kunnen dat hij van een koe of rund achtige is, maar dat is niet mijn specialiteit. trouwens wel leuk dat er es iemand hiero uit de buurt op het forum zit.
gr
sander
dat lichte verkleurinkje doet mij vermoeden dat het niet zo heel oud is. het kan nog steeds uit de romeinse tijd (voor delft niet erg goed mogelijk) of middeleeuwen komen (dat zou nog best kunnen) maar van later is ook mogelijk. het zou kunnen dat hij van een koe of rund achtige is, maar dat is niet mijn specialiteit. trouwens wel leuk dat er es iemand hiero uit de buurt op het forum zit.
gr
sander
- DragonSearcher
Hi Nick,
het is in ieder geval een humerus van een herbivoor. Aangezien het een vrij forse (niet slanke) humerus is, lijkt het mij van een rund.
Gr Jerry
het is in ieder geval een humerus van een herbivoor. Aangezien het een vrij forse (niet slanke) humerus is, lijkt het mij van een rund.
Gr Jerry
... Eternity awaits ...
Jerry heeft gelijk.
When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.
Once you've got heat, you can do everything!
Once you've got heat, you can do everything!