Hemipristis serra loupian frankrijk
Hemipristis serra loupian frankrijk
Vandaag een mooi pakketje binnen gehad van een ruilcontact uit frankrijk
een mooie Hemipristis serra op de matrix en op het blokje zitten nog eens zeven andere kleine tandjes
Uit loupian zuid frankrijk
grtn arien
[Bewerkt door mirre2be op 26-01-2011 om 21:34 NL]
een mooie Hemipristis serra op de matrix en op het blokje zitten nog eens zeven andere kleine tandjes
Uit loupian zuid frankrijk
grtn arien
[Bewerkt door mirre2be op 26-01-2011 om 21:34 NL]
- Carcharias
- Contacteer:
Antw: Hemipristis serra loupian frankrijk
Mooi hoor Arien!
Zo eentje zoek ik ook nog steeds voor in me verzameling. 
Mvg, Robbin
[Bewerkt door Carcharias op 26-01-2011 om 21:47 NL]

Mvg, Robbin
[Bewerkt door Carcharias op 26-01-2011 om 21:47 NL]
Luctor et Emergo
-
- Been thanked: 1 time
Dag Arien
Ik heb ook vaak gezocht in Loupian.Ik vind het een bijzonder exemplaar, want het gesteente lijkt uit nivo 10 te komen en daar zitten zwarte tanden in, terwijl jouw exemplaar niet zwart is. zie ook de link:
http://membres.multimania.fr/carcharias ... eloup.html
groetjes,
Piet
Ik heb ook vaak gezocht in Loupian.Ik vind het een bijzonder exemplaar, want het gesteente lijkt uit nivo 10 te komen en daar zitten zwarte tanden in, terwijl jouw exemplaar niet zwart is. zie ook de link:
http://membres.multimania.fr/carcharias ... eloup.html
groetjes,
Piet
pieter
Hoi piet mijn ruilcontact heeft deze gevonden in de gele laag zo als hij dat noemt de hemipristis uit de donkere laag is inderdaad donkerder van kleur want die heb ik ook gehad ik heb diverse tanden uit de donkere laag
en een nog grotere collectie uit de gele laag
grtn arien
en een nog grotere collectie uit de gele laag
grtn arien
-
- Been thanked: 1 time
Dag Arian,
Dan komt ie dus uit niveau 11 en had ik het mis.
Begrijp ik het goed, dat in het gesteente van jouw Hemipristis nog andere tandjes zitten? Da's dan extra leuk. Ben al jaren niet meer in Loupian geweest. Ik ben benieuwd hoe het daar nu is.
Heeft iemand info?
Gr. Piet
Dan komt ie dus uit niveau 11 en had ik het mis.
Begrijp ik het goed, dat in het gesteente van jouw Hemipristis nog andere tandjes zitten? Da's dan extra leuk. Ben al jaren niet meer in Loupian geweest. Ik ben benieuwd hoe het daar nu is.
Heeft iemand info?
Gr. Piet
pieter
Hoi mijn ruilcontact zoekt daar nog iedere week en heeft erg veel mooie tanden
waaronder ook Notorynchus symphisaire en een paar grote hastalis erg zeldzaam daar
hij woont er 20 min vandaan ik ga hem ook een keer opzoeken daar om ook te zoeken
ik zal eens vragen hoe de situatie daar nu is ok
grtn arien
waaronder ook Notorynchus symphisaire en een paar grote hastalis erg zeldzaam daar
hij woont er 20 min vandaan ik ga hem ook een keer opzoeken daar om ook te zoeken
ik zal eens vragen hoe de situatie daar nu is ok
grtn arien
- digging for it
- Contacteer:
Hoi Arien
heet je ruil contact toevallig Alain?
Groeten Patrick
heet je ruil contact toevallig Alain?
Groeten Patrick
Hoi Patrick dat klopt dat is hem ik heb al hele leuke dingen met hem geruild aardige man
grtn arien
grtn arien
- digging for it
- Contacteer:
Hoi Arien
Dat dacht ik al. Ik ruil namelijk ook met hem en had maandag ook een erg leuk pakketje uit Loupian binnen gekregen met heel veel kleine soorten. had in een vorig paketje zelfs mooie isistius en een dino tand.
Kun je anders eens via de mail met mij kontakt opnemen en vertellen wat je hem gegeven hebt voor de hemi. Kunnen we even kortsluiten.
Groeten Patrick
Dat dacht ik al. Ik ruil namelijk ook met hem en had maandag ook een erg leuk pakketje uit Loupian binnen gekregen met heel veel kleine soorten. had in een vorig paketje zelfs mooie isistius en een dino tand.
Kun je anders eens via de mail met mij kontakt opnemen en vertellen wat je hem gegeven hebt voor de hemi. Kunnen we even kortsluiten.
Groeten Patrick