100.000 berichten!
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
100.000 berichten!
Beste medeforumers,
Binnen een paar uur, maximaal 1 dag, bereikt fossiel.net de mijlpaal van 100.000 geposte berichten.
Ik wil hierbij iedereen feliciteren met deze mijlpaal en met name natuurlijk de oprichter van de site Herman Zevenberg en de forumbeheerders Esther van den Braak, Pieter de Schutter en Frederik Lerouge.
(Ps. nog 44 berichten, op het moment van schrijven, en nu niet spammen om de 100.000 te halen!)
Binnen een paar uur, maximaal 1 dag, bereikt fossiel.net de mijlpaal van 100.000 geposte berichten.
Ik wil hierbij iedereen feliciteren met deze mijlpaal en met name natuurlijk de oprichter van de site Herman Zevenberg en de forumbeheerders Esther van den Braak, Pieter de Schutter en Frederik Lerouge.
(Ps. nog 44 berichten, op het moment van schrijven, en nu niet spammen om de 100.000 te halen!)
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
Antw: 100.000 berichten!
Dat is inderdaad een hele mijlpaal! Ook namens mij felicitaties voor en natuurlijk dank aan de forumbeheerders, maar natuurlijk ook de leden!
Groeten,
Bram
Groeten,
Bram
- jordyvanderbeek
- Contacteer:
whow! 100.000. Helemaal te gek. Gefeliciteerd allemaal (ik zit er nog niet zo lang op.) maar dit forum is gewoon het gezelligste forum van nl.
Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
100.000 berichten, das heel veel, maar nu dus op naar de miljoen he haha het is dus ongeveer op ieder topic 10 antwoorden zo. ook hebben we al ee nadnere mijlpaal behaald, nl meer dan 2500 leden! we zitten nu op 2517!
[Bewerkt door masteroffossiles op 03-02-2011 om 17:28 NL]
[Bewerkt door masteroffossiles op 03-02-2011 om 17:28 NL]
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Wohooo.... hier word ik even stil van. Een mijlpaal inderdaad. 100.000 berichten is heel wat, en dat is slechts het topje van de ijsberg. Denk aan al het gezoem achter de schermen, contacten leggen, ervaring uitwisselen, samen zoeken, ruilen, ...
Bedankt aan iedereen!
Bedankt aan iedereen!
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Het forum is een schat aan informatie, gezellige, maar vooral leerzame topics en natuurlijk ontzettend nuttig voor contact met medeverzamelaars. 100.000 berichten en het grote aantal leden geeft aan hoe geliefd onze hobby is. Ik kan niet anders zeggen dat ik bijzonder veel gehad heb aan dit forum en nog steeds heb. Ik denk dat we nog een lange tijd veel plezier gaan hebben van het forum!
Mijn felicitaties!
Mijn felicitaties!
'Just Pick It!'
Antw: Antw: 100.000 berichten!
Colin schreef:
Het forum is een schat aan informatie, gezellige, maar vooral leerzame topics en natuurlijk ontzettend nuttig voor contact met medeverzamelaars. 100.000 berichten en het grote aantal leden geeft aan hoe geliefd onze hobby is. Ik kan niet anders zeggen dat ik bijzonder veel gehad heb aan dit forum en nog steeds heb. Ik denk dat we nog een lange tijd veel plezier gaan hebben van het forum!
Mijn felicitaties!
Yep!
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Gefeliciteerd Herman!!
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Echt een meerwaarde aan de passie deze website...en ze groeien allebei nog steeds 
en voor degenen die zich het afvroegen, dit ís het 100000ste bericht op de site
Al knap bedankt mannen, keep up the good work!

en voor degenen die zich het afvroegen, dit ís het 100000ste bericht op de site

Al knap bedankt mannen, keep up the good work!
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures