jou favoriete prehistorisch dier
- Dino15
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 184 times
jou favoriete prehistorisch dier
Hallo allemaal. wat is jullie favoriete prehistorisch dier(en)? de mijne zijn t-rex, isurus hastalis, (hier heb ik veel tanden van en was een best flinke beest.) megalodon en spinosaurus. eigenlijk alle prehistorische vleeseters.
Trying to find a great white for years now,
still no succes.
still no succes.

Antw: jou favoriete prehistorisch dier
heey dino15.
mijn favoriete prehistorische dieren zijn: Megalodon, Triceratops, pachycephalosaurus en ankylosaurus
mijn favoriete prehistorische dieren zijn: Megalodon, Triceratops, pachycephalosaurus en ankylosaurus

zoeken is leuk, vinden is leuker (tenzij iemand je voor is) :D
Apeman, Wooley Rhino, Mammoth, Trilobites,
en de reusachtige varens uit het carboon.
en de reusachtige varens uit het carboon.
Kan niet zeggen dat ik een echte favoriet heb, maar als ik moet kiezen dan behoort de Dimetrodon tot mijn favorieten. Ook crinoïden, trilobieten en cephalopoden behoren tot mijn favorieten.
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
degene die ik het interessantst vind zijn:
Mosasauriërs
Nothosauriërs
Archaeodontosaurus.
(ik heb van allemaal ook fossielen)
maar eingelijk vind ik alle gewervelde die leefden in het perm trias jura en krijt interessant. zelfs ook nog ongewervelden zoals belemnieten en ammonieten.
Mosasauriërs
Nothosauriërs
Archaeodontosaurus.
(ik heb van allemaal ook fossielen)
maar eingelijk vind ik alle gewervelde die leefden in het perm trias jura en krijt interessant. zelfs ook nog ongewervelden zoals belemnieten en ammonieten.
Ik zou eens heel iets (iemand)anders willen ontmoeten,de Yeti of Bigfoot mogen op diner komen.Ik zeg wel "op diner komen" niet dat ik het diner zou willen zijn.
Ze mogen allebij op hun rijdier komen,is een mammoet,en hun huisdier(holenleeuw) meebrengen om de tafelrestjes op te smikkelen.
Ik ga wel de telefoon van de haak leggen, moet een gezellig onderonsje blijven,ik ken de .NETTERS al een beetje(lol).
'k Weet nog niet wat ik ga klaarmaken,Bison aan 't spit (op z'n Amerikaans)of een elandje op grootmoeders wijze?(veel bier en pruimen)
'k Hoop dat hij niet moet blazen als hij naar huis gaat.
ZAL GEZELLIGE BOEL WORDEN.
Ze mogen allebij op hun rijdier komen,is een mammoet,en hun huisdier(holenleeuw) meebrengen om de tafelrestjes op te smikkelen.
Ik ga wel de telefoon van de haak leggen, moet een gezellig onderonsje blijven,ik ken de .NETTERS al een beetje(lol).
'k Weet nog niet wat ik ga klaarmaken,Bison aan 't spit (op z'n Amerikaans)of een elandje op grootmoeders wijze?(veel bier en pruimen)
'k Hoop dat hij niet moet blazen als hij naar huis gaat.
ZAL GEZELLIGE BOEL WORDEN.
Theo
Theo,die waren gisterenbij mij op bezoek en we hadden paddos als nagerecht. mijn favotieten zijn de ammonieten uit het albiaan. groetjes,
philippe
ingenieur in de cephalopode huisvesting
ingenieur in de cephalopode huisvesting
- 0dinofthenorth
Mine have to be: Mammoth, Ichthyosaur, Spinosaurus, Mosasaurs, Plesiosaurus, Megalodon, Trilobites and Iguanodon!
- jordyvanderbeek
- Contacteer:
notorynchus sp. (de tanden vind ik zo apart. Net zo apart als het hele lichaam van de nog levende Notorynchus cepedianus)
Heel mooi, Jordy
Heel mooi, Jordy
Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy
Sabeltandtijger, van de laatste heb ik een lekkere warme winterjas gemaakt:)
gr
pearl
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)