je eerste haaientand 2011
- Dino15
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 184 times
je eerste haaientand 2011
Hallo allemaal. ik heb een vraag of iedereen die wil, een foto plaatsen van je allereerste haaientand van 2011?
Trying to find a great white for years now,
still no succes.
still no succes.

- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
Antw: je eerste haaientand 2011
@stijnboy9; dat was die keer denk ik dat wij jullie zagen lopen. Jullie waren er inderdaad alweer zo vandoor. Was ook berekoud toen 
Maare, bewaar jij serieus nog alle stukken die je vindt? Als je dat graag doet wil ik mijn stukken ook wel bewaren voor je. Ik moet zeggen dat ik alles weggooi wat maar enigszins beschadigt is....zonde van de ruimte

Maare, bewaar jij serieus nog alle stukken die je vindt? Als je dat graag doet wil ik mijn stukken ook wel bewaren voor je. Ik moet zeggen dat ik alles weggooi wat maar enigszins beschadigt is....zonde van de ruimte

Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D
- strandjutters
- Been thanked: 3 times

Hallo Dino,Dit was mijn eerste kilo, het eerste van dit jaar zit daar tussen maar ik weet niet meer welke het was; Groetjes
strandjutters
Dit was één van mijn eerste tanden gevonden op 2 januari.
@ Stijn ik bewaar de meeste kapotte ook hoor. Dit omdat er altijd een soort tussen kan zitten waar je maar geen fatsoenlijke van krijgt te vinden of met een pathologie b.v. Of ook niet ondenkbaar je word door forumleden gewezen op bepaalde dingen;)Krijgen ze achteraf toch nog een plaatsje.
Groeten Nikki.
[Bewerkt door Nikki op 04-03-2011 om 20:38 NL]