straal middel
straal middel
Hallo
Ik heb me een zandstraal apparaat gekocht Kan iemand mij helpen aan wat adressen waar ik diverse soorten straalmiddel kan kopen ,en tips over eventueel andere middelen die gratis zijn
en ook bruikbaar.
Bvd Cor
Ik heb me een zandstraal apparaat gekocht Kan iemand mij helpen aan wat adressen waar ik diverse soorten straalmiddel kan kopen ,en tips over eventueel andere middelen die gratis zijn

Bvd Cor
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: straal middel
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Antw: straal middel
Hallo Frederik
Bedankt voor je antwoord.
Gebruik jij het zelf ook ,en zo ja welke dikte heeft het ,en wat zijn je ervaringen ermee.
alvast bedankt Cor
Bedankt ErikErik-B schreef:
http://www.krantz-online.de/de/online-s ... ehoer.html

Hallo, een tip; als je bicarbonaat koopt, loont het zeer om een zo groot mogelijke hoeveelheid in een keer te kopen...
Ik heb destijds 50 kilo gekocht en daar nog best veel van staan.
Als je in de buurt van Zeeland woont, ben je welkom om wat over te nemen, kun je het eerst proberen om te zien of het doet wat jij er mee wil doen.
groeten, Bert
Als je in de buurt van Zeeland woont, ben je welkom om wat over te nemen, kun je het eerst proberen om te zien of het doet wat jij er mee wil doen.
groeten, Bert
Elbert
Elbert schreef:
Hallo, een tip; als je bicarbonaat koopt, loont het zeer om een zo groot mogelijke hoeveelheid in een keer te kopen...
Hoi Bert
Welke fossielen doe jij er zoal mee prepareren ,welke steensoorten gaan er goed mee.
Zal kijken ,als ik in de buurt ben.
groetjes Cor
groeten, Bert
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Het gaat om natriumbicarbonaat uit het voedingsmiddelencircuit. Een zeer zacht medium om mee te stralen, werkt enkel voor fossielen in een zachte matrix (vb. krijt zee-egels), maar kan daar wonderen mee doen.
De link waar ik je naar verwijs heeft zakken van 50 kilo. Met eentje kom je inderdaad heel lang toe. Het kan het spul verschillende keren herbruiken.
De link waar ik je naar verwijs heeft zakken van 50 kilo. Met eentje kom je inderdaad heel lang toe. Het kan het spul verschillende keren herbruiken.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Hi FrederikFrederik schreef:
Het gaat om natriumbicarbonaat uit het voedingsmiddelencircuit. Een zeer zacht medium om mee te stralen, werkt enkel voor fossielen in een zachte matrix (vb. krijt zee-egels), maar kan daar wonderen mee doen.
Dat is mooi ,dat je het meerdere keren kunt gebruiken .
Nu heb ik nog een vraag ,welke zeef gebruik je om het grotere spul eruit te zeven ,en waar is die te krijgen.
Cor
Hoi, ik gebruik een keukenzeef, da`s fijn genoeg...
En ik heb met bicarbonaat hoofdzakelijk Green River vissen en krijtfossielen geprepareerd.
groeten, Bert
[Bewerkt door Elbert op 02-04-2011 om 21:01 NL]
En ik heb met bicarbonaat hoofdzakelijk Green River vissen en krijtfossielen geprepareerd.
groeten, Bert
[Bewerkt door Elbert op 02-04-2011 om 21:01 NL]
Elbert