Verplaatsen Topic
Verplaatsen Topic
Hallo,
Ik zie net dat een topic van mij een andere plek heeft gekregen.
Volgens mij ging het in de brief ook ver Dino's maar goed toch verhuisd naar een andere topic. Misschien kan de over de moderator in het vervolg ook een rede. er bij zetten wel zo netjes lijkt me
Ik zie net dat een topic van mij een andere plek heeft gekregen.
Volgens mij ging het in de brief ook ver Dino's maar goed toch verhuisd naar een andere topic. Misschien kan de over de moderator in het vervolg ook een rede. er bij zetten wel zo netjes lijkt me
Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Verplaatsen Topic
Discussie verplaatst naar 'over www. fossiel.net'

Maar prima, ik verhuis je ander topic naar 'fossielen algemeen'. Het stond bij 'determinatie', waar het toch wat verloren stond. Ik vind het zelf best wel een geestige open brief.

Maar prima, ik verhuis je ander topic naar 'fossielen algemeen'. Het stond bij 'determinatie', waar het toch wat verloren stond. Ik vind het zelf best wel een geestige open brief.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
OK prima, ik weet uit ervaring (zelf moderator geweest) dat mensen het verkeerd kunnen opvatten als ze denken dat hun topic is verdwenen vandaar dat ik er even iets van zei. Verder geen probleem
Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Tja,
Ik was wat op het verkeerde been gezet door de 'archeologie' in de topictitel. Vandaar dat het misschien te voorbarig richting off-topic is gevlogen.
Ik was wat op het verkeerde been gezet door de 'archeologie' in de topictitel. Vandaar dat het misschien te voorbarig richting off-topic is gevlogen.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)