woolly mammoth tusk /slagtand
woolly mammoth tusk /slagtand

for sale,
mammoth tusk (mammoet slagtand)
140cm long (140cm lang)
18cm diameter( 18cm doorsnede)
+- 15 - 20kg
broken in 2 pieces (gebroken in 2 stukken)
value arround 3,000- 10,000$ thats what they say at northseafossiles you can find with google.
(waarde rond de 3,000$-10,000$ hierover heb ik contact gehad met de website northseafossiles)
I dont sell for 10,000 or somtehing but i only want a minium of 2,000$ please for questions or information also you can send an BID to my email email me...
ik hoef er geen 10.000 voor te hebben ofzo maar wil er wel minimaal 2000 voor hebben voor meer informatie of vragen of biedingen kunt u contact op nemen met het onderstaand email adress.
tekoopjes@live.nl
andrew
- jordyvanderbeek
- Contacteer:
Antw: woolly mammoth tusk /slagtand
vraag 1. Waarom ook in het engels? (Why also in English)
Vraag 2. Ik ken Nordseafossils erg goed van beurzen en die mensen vragen echt achtelijke prijzen dat is echt niet normaal. (I know who Nordseafossils are of fairs. but that people ask a lot of money for them fossils, that is absurt.)
MvG, Jordy (Best Wishes, Jordy)
Vraag 2. Ik ken Nordseafossils erg goed van beurzen en die mensen vragen echt achtelijke prijzen dat is echt niet normaal. (I know who Nordseafossils are of fairs. but that people ask a lot of money for them fossils, that is absurt.)
MvG, Jordy (Best Wishes, Jordy)
Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy
Zo te zien is hij in niet te beste staat.de koper zal eerst een grondige restoratie moeten doen.
Ik heb de tanden bij Nordseafossils al vaak ter plekke gezien,ze kosten een aardige duit maar zijn zeer goed bewerkt.
Ik heb hier ook nog een tandje liggen,170 cm en een landvondst.Gedetermineerd op 34500 jaar oud.
Doe hem niet van de hand,zelfs niet voor de allergekste prijs.
Ik heb de tanden bij Nordseafossils al vaak ter plekke gezien,ze kosten een aardige duit maar zijn zeer goed bewerkt.
Ik heb hier ook nog een tandje liggen,170 cm en een landvondst.Gedetermineerd op 34500 jaar oud.
Doe hem niet van de hand,zelfs niet voor de allergekste prijs.
Theo
Persoonlijk vind ik het wel een leuk exemplaar, maar dan enkel voor het zelf te vinden. Zou er niet aan denken om dit stuk te kopen, de kwaliteit is niet je-van-het... maar nogmaals dit is een persoonlijke mening.
hey,
het staat er ook in het engels omdat er ook mensen lezen op de site die beter engels begrijpen dan nederlands dus dit is echter voor de eenvoud van andere mensen,
verder is de mammoet tand echter niet in topconditie maar hij ziet er zeer appart uit en in principe dit zijn de prijzen die northsea fossiles mij gaven, ik heb de tand momenteel voor de sier op mijn kast liggen, en eigenlijk vind ik dat deze slagtand meer bij een verzamelaar hoort te zijn vandaar dat ik hem wil verkopen.
kijk ik hoef er niet precies 2000dollar ofzo voor te hebben met een 1400euro ben ik tevreden aangezien hij dit ook zeer zeker waard is.
verder is lacherdje normaal idd met een T maar vandara dat de mijne met een D is dat maakt hemw at apparter hahah een aangezien alle nicknamen met een T gebruikt zijn koos ik voor de D
groetjess
het staat er ook in het engels omdat er ook mensen lezen op de site die beter engels begrijpen dan nederlands dus dit is echter voor de eenvoud van andere mensen,
verder is de mammoet tand echter niet in topconditie maar hij ziet er zeer appart uit en in principe dit zijn de prijzen die northsea fossiles mij gaven, ik heb de tand momenteel voor de sier op mijn kast liggen, en eigenlijk vind ik dat deze slagtand meer bij een verzamelaar hoort te zijn vandaar dat ik hem wil verkopen.
kijk ik hoef er niet precies 2000dollar ofzo voor te hebben met een 1400euro ben ik tevreden aangezien hij dit ook zeer zeker waard is.
verder is lacherdje normaal idd met een T maar vandara dat de mijne met een D is dat maakt hemw at apparter hahah een aangezien alle nicknamen met een T gebruikt zijn koos ik voor de D
groetjess
andrew
- archaeopteryx
- Contacteer:
Antw: Antw: woolly mammoth tusk /slagtand
Als hij bij jou alleen maar voor de sier op de kast ligt.lacherdje schreef:
hey,
ik heb de tand momenteel voor de sier op mijn kast liggen, en eigenlijk vind ik dat deze slagtand meer bij een verzamelaar hoort te zijn vandaar dat ik hem wil verkopen.
groetjess
Waarom geef je de tand niet in bruikleen voor een museum.
zo blijft hij in je bezit en kunnen ze er in het museum een mooi plaatsje voor geven.
Misschien zetten ze jou naam er wel bij als uitlener.
life is like a fossil.hard like rock.
Antw: Antw: Antw: woolly mammoth tusk /slagtand
dat is uiteraard ook een idee ,archaeopteryx schreef:Als hij bij jou alleen maar voor de sier op de kast ligt.lacherdje schreef:
hey,
ik heb de tand momenteel voor de sier op mijn kast liggen, en eigenlijk vind ik dat deze slagtand meer bij een verzamelaar hoort te zijn vandaar dat ik hem wil verkopen.
groetjess
Waarom geef je de tand niet in bruikleen voor een museum.
zo blijft hij in je bezit en kunnen ze er in het museum een mooi plaatsje voor geven.
Misschien zetten ze jou naam er wel bij als uitlener.
maar ik heb liever wat centen ervoor en dan mogen ze er zelf mee doen wat ze willen verder, voor een leuk bedrag wil ik hem wel wegdoen, kan het geld ook hard gebruiken voor iets te kopen wat mijn hobby is.
groetjes
andrew