spoms? koraal?
spoms? koraal?

gisteren gevonden bij een zandput in duitsland net over de grens in het stroomgebied van de rijn.
groeten van de brabantse bende
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: spoms? koraal?
Op het beerste gezicht lijkt het wel een conglomeraat.
Op de eerste foto lijkt linksboven een radiale structuur zichtbaar. Mischien kun je hier verder op inzoomen evanals op de vitrageachtige structuren van de derde foto.
Op de eerste foto lijkt linksboven een radiale structuur zichtbaar. Mischien kun je hier verder op inzoomen evanals op de vitrageachtige structuren van de derde foto.
Robert Mensink
- Spongebob
- Has thanked: 422 times
- Been thanked: 640 times
Hoi Frank,
Het is nog steeds moeilijk te zien wat het precies is. Het lijkt mij op aragoniet- (druipsteen-)overkorstingen, die zich in scheuren en spleten van het grijze gesteente hebben afgezet.
Groeten, Tom
Het is nog steeds moeilijk te zien wat het precies is. Het lijkt mij op aragoniet- (druipsteen-)overkorstingen, die zich in scheuren en spleten van het grijze gesteente hebben afgezet.
Groeten, Tom
Time fades away (Neil Young)
Tom,
het lijkt me toch echt wel organisch te zijn.
ik zal het stuk a.s. zondag meenemen naar Herman. Ben je daar toevallig ook?
Ik heb ook nog een apparte spons of iets dergelijks van CBN. zal daar zometeen ook even een paar foto's van plaatsen.
het lijkt me toch echt wel organisch te zijn.
ik zal het stuk a.s. zondag meenemen naar Herman. Ben je daar toevallig ook?
Ik heb ook nog een apparte spons of iets dergelijks van CBN. zal daar zometeen ook even een paar foto's van plaatsen.

deze dus.
zo'n 20 jaar geleden gevonden rechts van de bunker in escalles(terug richting sangatte dus).
dank je,
leuke PDF, moet ik eens goed doorlezen.
ik heb begrepen dat deze dingen behoorlijk zeldzaam zijn in CBN. Dit is ook de enige die ik in al die jaren gezien heb daar. heb nooit geweten wat het nu precies was.
leuke PDF, moet ik eens goed doorlezen.
ik heb begrepen dat deze dingen behoorlijk zeldzaam zijn in CBN. Dit is ook de enige die ik in al die jaren gezien heb daar. heb nooit geweten wat het nu precies was.