Vondsten onderwater In langenboom Mill
-
- Contacteer:
Vondsten onderwater In langenboom Mill

Hallo allemaal,
ik ben bij mijn zoektocht naar wat ik heb gevonden op dit forum gestuit. ik zoek ook naar fossielen, maar niet op de gebruikelijke manier, maar onderwater. Dat doen we hoofdzakelijk in de zandafrgaving in langenboom Mill.
Ik heb echter verschillende botten e.d. waar ik erg nieuwsgierig naar ben van wie/ wat het afkomstig is. Dit is allemaal opgedoken tijdens de laatste 2 weken (eind juli 2011.
Hoop dat iemand mij van info kan voorzien.
Weet iemand hoe ik evt. die wervel aan elkaar krijgen en hoe ik ervoor kan zorgen dat van de botten niets meer "afkruimeld".
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Emiel
Antw: Vondsten onderwater In langenboom Mill
Hallo Emiel,
Ik kan je verder niet met de determinatie helpen.
Ik wilde alleen even zeggen dat er volgens mij in het verleden ook al een topic is geweest mbt duikersvondsten in Mill. Misschien leuk/interessant om te lezen (moet je hem wel eerst opzoeken).
Grt. uit twente
Ik kan je verder niet met de determinatie helpen.
Ik wilde alleen even zeggen dat er volgens mij in het verleden ook al een topic is geweest mbt duikersvondsten in Mill. Misschien leuk/interessant om te lezen (moet je hem wel eerst opzoeken).
Grt. uit twente
't geet zo als 't geet!
-
- Contacteer:
Antw: Vondsten onderwater In langenboom Mill
heb al flink gezocht in het forum naar het eventuele andere draadje, maar heb geen idee waar te zoeken.
weet je misschien onder welke rubriek dit nog heeft gestaan??
Antw: Antw: Vondsten onderwater In langenboom Mill
Hallo Duiker,Twentsduikertje schreef:
heb al flink gezocht in het forum naar het eventuele andere draadje, maar heb geen idee waar te zoeken.
ik hem em opgedoken voor je,
http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... 1119#12242
even lezen , deze moet het zijn.
gr Pangeaman
Pangeaman - Niemand is slim genoeg om
zijn eigen domheid te bevatten.
zijn eigen domheid te bevatten.