Ruilen ?
Ruilen ?

Hallo iedereen,
Ik heb vandaag een beetje opgeruimd in ons Kaloot materiaal en deze schelpen vliegen er tussenuit. Ik vond het beter om eerst eens te vragen of ik er misschien iemand via ruil een plezier kan mee doen vooraleer ze weg te gooien.
Groetjes, Fabienne.
Antw: Ruilen ?
Ik zou ze niet weggooien, als je ze toch wilt weggooien geef ze maar aan mij hoor! Ik ben er wel blij mee, heb alleen niet echt geschikt ruilmateriaal...
p.s. Je kunt me ook mailen.

-----Grtz from Ian Moone-----
- michaelnicolai
Antw: Antw: Ruilen ?
Ianmoone, had jij niet al een opmerking gekregen voor 'schooien' van fossielen? Oppassen dus!ianmoone schreef:
Ik zou ze niet weggooien, als je ze toch wilt weggooien geef ze maar aan mij hoor! Ik ben er wel blij mee, heb alleen niet echt geschikt ruilmateriaal...![]()
@ Michael: Als een dergelijke gelegenheid zich voordoet mag er best op worden in gegaan lijkt mij. En op overduidelijk "Schooien" zal toch niet worden gereageerd
.
@ Fabienne: Leuke schelpen! Ik zoek eigenlijk nooit op de kaloot, maar altijd wel graag wat breder in de schelpjes van die locatie willen zitten. Heb wel wat zaken om te ruilen.
Wagen we er een mailtje aan?
[Bewerkt door Colin op 04-08-2011 om 21:25 NL]

@ Fabienne: Leuke schelpen! Ik zoek eigenlijk nooit op de kaloot, maar altijd wel graag wat breder in de schelpjes van die locatie willen zitten. Heb wel wat zaken om te ruilen.
Wagen we er een mailtje aan?

'Just Pick It!'
- michaelnicolai
Antw: Antw: Ruilen ?
Het was ook niet als berisping bedoelt, maar eerder waarschuwing (aangezien haar berichtje vorige week nog geblokeerd is om deze reden). Geen kwade bedoeling dusColin schreef:
@ Michael: Als een dergelijke gelegenheid zich voordoet mag er best op worden in gegaan lijkt mij. En op overduidelijk "Schooien" zal toch niet worden gereageerd.

Ze wilde de fossielen weggooien, dus waarom zou ik dan niet gewoon zeggen dat ik ze best zou willen?
-----Grtz from Ian Moone-----