roggenstekels
roggenstekels

dit zijn toch stekels van roggen???
gevonden in mill . maar waar zitten ze nu precies bij een rog ?
ik heb er nog meer en waar zitten die dan?
het schattige nijntje vind de mooiste
schatten
schatten
Antw: roggenstekels
sorry wel bij het verkeerde onderwerp gezet
maar goed ze komen allemaal uit mill
maar goed ze komen allemaal uit mill
schatten
schatten
Ik heb de discussie verplaatst.
Zou je in het vervolg ook die witte stukken uit je foto kunnen verwijderen? Het staat een beetje lelijk, en het neemt alleen maar onnodig ruiimte in op de server...
Bedabnkt alvast!
Zou je in het vervolg ook die witte stukken uit je foto kunnen verwijderen? Het staat een beetje lelijk, en het neemt alleen maar onnodig ruiimte in op de server...
Bedabnkt alvast!
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
uhm.... ja graag ,maar hoe doe ik dat ???? ben net blij dat ik weet hoe ik mijn foto\'s kleiner krijg .maar verder ... ben ik echte kluns wat betreft de foto\'s
schatten
schatten
oi nijntje. de laatste foto toont zeker een huidstekel van een rog. de meest rechtse eerste wel... maar de linkse weet ik niet.
de tweede foto... geen idee. misschien inderdaad huidstekels van roggen? maar misschien valt een rostrale tand van een pristidae en/of een squatina subserrata ook te overwegen...
ik heb laatst ergens gelezen/gehoord over die roggenstekels... weet alleen niet meer waar. (op de ngv-themadag? maarja, daar was jij ook bij...) zo gauw ik het weet hoor je het.
de tweede foto... geen idee. misschien inderdaad huidstekels van roggen? maar misschien valt een rostrale tand van een pristidae en/of een squatina subserrata ook te overwegen...
ik heb laatst ergens gelezen/gehoord over die roggenstekels... weet alleen niet meer waar. (op de ngv-themadag? maarja, daar was jij ook bij...) zo gauw ik het weet hoor je het.
Post mortem we sort 'em!
Antw: Antw: roggenstekels
wat doe je allemaal met je foto\'s dan en waarmee? in paint zo te zien, of niet? zo ja: je kunt dan het witte weghalen door het blokje rechtsonderin te verschuiven in de richting van de hoek rechtsonder de foto...nijntje schreef:
uhm.... ja graag ,maar hoe doe ik dat ???? ben net blij dat ik weet hoe ik mijn foto\'s kleiner krijg .maar verder ... ben ik echte kluns wat betreft de foto\'s
zo beperk je het \"werkgebied\" tot de grootte van je foto.
Post mortem we sort 'em!

Hier een foto van een rog,de vlekjes zijn de stekels,(Nolf)en elke stekel op een andere plaats heeft een andere vorm.van heel dun en scherp tot erg robust en kort.
Theo
he nijntje,
mocht je toevallig eens irfanview downloaden ( http://www.irfanview.com/ ) dan open je je foto hiermee en niets anders errond. als je dan een rechthoekige selectie maakt door met je muis ingeklikt te bewegen over de foto (bijvoorbeeld een selectie van 1 tand tussen 25 andere) dan kan je ctrl-x klikken en meteen erna ctrl-v en je selectie komt zonder je originele foto te wijzigen als nieuwe foto...
(dan kan je bvb uit de bovenste foto\'s je tand zelf selecteren, ctrl-x drukken, ctrl-v drukken en hop .. enkel een afbeelding van je tand)
feitelijk geldt dit voor haast elk programma, maar irfanview is werkelijk top - vind ik =)
mocht je toevallig eens irfanview downloaden ( http://www.irfanview.com/ ) dan open je je foto hiermee en niets anders errond. als je dan een rechthoekige selectie maakt door met je muis ingeklikt te bewegen over de foto (bijvoorbeeld een selectie van 1 tand tussen 25 andere) dan kan je ctrl-x klikken en meteen erna ctrl-v en je selectie komt zonder je originele foto te wijzigen als nieuwe foto...
(dan kan je bvb uit de bovenste foto\'s je tand zelf selecteren, ctrl-x drukken, ctrl-v drukken en hop .. enkel een afbeelding van je tand)
feitelijk geldt dit voor haast elk programma, maar irfanview is werkelijk top - vind ik =)
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures